Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #21 Skrevet 29. mai 2011 Glemte å tilføye at det finnes ikke noe kjedeligere enn vanlige (super)modeller. Jeg sier ikke at de er stygge, men Gud så kjedelig det er å se de "samme" kroppene om og om igen. Nei, jeg vil ha smilende skjønnheter med kjøtt på beina. Er det ikke greit med variasjon da? Noen med masse kjøtt på bena, noen med litt mindre? Som du selv sier: Det er jo kjedelig å se de samme kroppene om og om igjen. 1
Gjest min smak Skrevet 29. mai 2011 #22 Skrevet 29. mai 2011 Er det ikke greit med variasjon da? Noen med masse kjøtt på bena, noen med litt mindre? Som du selv sier: Det er jo kjedelig å se de samme kroppene om og om igjen. Det er jo det jeg sier... Det finnes ingen variasjon. Det er trist at man kun har veldig slanke/tynne modeller. Tynn er ikke det samme som vakker og sexy, og det er mange klær som faktisk ser bedre ut på damer med litt større former. 1
Benedicte22 Skrevet 29. mai 2011 #23 Skrevet 29. mai 2011 Synes dagens supermodeller er mye flottere. Mange av de gamle har litt for mye kjøtt på beina for min smak for å si det sånn.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #24 Skrevet 29. mai 2011 (endret) Det er jo det jeg sier... Det finnes ingen variasjon. Det er trist at man kun har veldig slanke/tynne modeller. Tynn er ikke det samme som vakker og sexy, og det er mange klær som faktisk ser bedre ut på damer med litt større former. Men de har jo begynt mer med sånne plus size modeller da... Eneste som er så dumt er at det er enten eller. Enten syyyyltynn eller direkte lubben. Fins ingen modeller som er naturlig slanke uten å se anorektiske ut lengre. Eller forresten. Glamourmodellene er jo ikke så ubertyn ne, men til gjengjeld har de falske pupper da... Endret 29. mai 2011 av BettyBoop28
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2011 #25 Skrevet 29. mai 2011 Synes dagens supermodeller er mye flottere. Mange av de gamle har litt for mye kjøtt på beina for min smak for å si det sånn. Men du har jo en litt spesiell anorexi-smak, som vi fikk innføring i tidligere. 4
Gjest min smak Skrevet 29. mai 2011 #26 Skrevet 29. mai 2011 Men de har jo begynt mer med sånne plus size modeller da... Eneste som er så dumt er at det er enten eller. Enten syyyyltynn eller direkte lubben. Fins ingen modeller som er naturlig slanke uten å se anorektiske ut lengre. Eller forresten. Glamourmodellene er jo ikke så ubertyn ne, men til gjengjeld har de falske pupper da... Vel, jeg synes både syltynne og lubne kan være sexy, jeg da. Nei til diskriminering. Det er ikke bare de midt imellom som kan være vakre. Dessuten så vil jeg ikke akkurat si at alle plus-size modeller er så utrolig lubne. Noen av dem er ganske slanke, mens andre er gode og runde.
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2011 #27 Skrevet 29. mai 2011 Marilyn monroe var et perfekt eksempel på en perfekt kvinnekropp. Leste et sted at hu hadde silikon Måten de gjorde det på den tiden var at de sprøytet stoffet rett inn i brystene. Uff, kan ikke ha vært heldig.
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2011 #28 Skrevet 29. mai 2011 Synes dagens supermodeller er mye flottere. Mange av de gamle har litt for mye kjøtt på beina for min smak for å si det sånn. De så vel sunnere og friskere ut før da.. 3
Gjest Linda sofie Skrevet 29. mai 2011 #29 Skrevet 29. mai 2011 Men de har jo begynt mer med sånne plus size modeller da... Eneste som er så dumt er at det er enten eller. Enten syyyyltynn eller direkte lubben. Fins ingen modeller som er naturlig slanke uten å se anorektiske ut lengre. Eller forresten. Glamourmodellene er jo ikke så ubertyn ne, men til gjengjeld har de falske pupper da... Ikke alle glamourmodeller har silikon da.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #30 Skrevet 29. mai 2011 Ikke alle glamourmodeller har silikon da. Nei ikke alle. En del av de er jo naturlige da. Tror ikke Triana Iglesias har silikon. Men likevel syns jeg det er alt for mange av de som har det.
Gjest BabyBlue Skrevet 29. mai 2011 #31 Skrevet 29. mai 2011 Det er ikke noe galt i å være normalt slank eller ganske skrapa for former. Det er jo folk som er født sånn! Det som irriterer meg er presset fra media om at vi må se ut slik for å være lykkelige og suksessfulle. Tusen takk hollywood og hele dritten. Det gjør virkelig mye for selvfølelsen
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #32 Skrevet 29. mai 2011 Det er ikke noe galt i å være normalt slank eller ganske skrapa for former. Det er jo folk som er født sånn! Det som irriterer meg er presset fra media om at vi må se ut slik for å være lykkelige og suksessfulle. Tusen takk hollywood og hele dritten. Det gjør virkelig mye for selvfølelsen Nei det er jo ikke det. men modellbransjen kunne jo vist alle kroppstyper ikke bare oversize eller undersize. Det fins en mellomting.
Gjest BabyBlue Skrevet 29. mai 2011 #33 Skrevet 29. mai 2011 Nei det er jo ikke det. men modellbransjen kunne jo vist alle kroppstyper ikke bare oversize eller undersize. Det fins en mellomting. De fleste mennene som er kjente klesdesignere er jo homofile, og vil helst se klærne sine på kvinner med guttefasonger. Homofile er jo ikke interessert i pupper eller hofter. Så de kan vel ta noe av skylda de også? Er nok ikke plass til mellomtingen
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #34 Skrevet 29. mai 2011 De fleste mennene som er kjente klesdesignere er jo homofile, og vil helst se klærne sine på kvinner med guttefasonger. Homofile er jo ikke interessert i pupper eller hofter. Så de kan vel ta noe av skylda de også? Er nok ikke plass til mellomtingen Den der påstanden der tror jeg ikke på. Selv homofile ville objektivt klart å se hva som er vakkert eller ikke på en kvinne. Du er jo jente og du ser jo hva som er vakkert på en kvinne eller ei du også, selv om du skulle være hetero. 1
Gjest HunterLady Skrevet 29. mai 2011 #35 Skrevet 29. mai 2011 Nei ikke alle. En del av de er jo naturlige da. Tror ikke Triana Iglesias har silikon. Men likevel syns jeg det er alt for mange av de som har det. Tror nok hun har det! Trianas pupper
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #36 Skrevet 29. mai 2011 Nei ikke alle. En del av de er jo naturlige da. Tror ikke Triana Iglesias har silikon. Men likevel syns jeg det er alt for mange av de som har det. Joda. Hun er også åpen om det og jeg har snakket med henne selv (hun anbefalte meg å legge under muskel om jeg skulle ha innlegg)
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #37 Skrevet 29. mai 2011 Joda. Hun er også åpen om det og jeg har snakket med henne selv (hun anbefalte meg å legge under muskel om jeg skulle ha innlegg) Jøss. Det syns ikke at hun har det.
Gjest HunterLady Skrevet 29. mai 2011 #38 Skrevet 29. mai 2011 Jøss. Det syns ikke at hun har det. Hun har "bare" 250 gram vettu
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #39 Skrevet 29. mai 2011 Men nå har vel 90-talls modellene slanket seg litt siden 90-tallet..
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #40 Skrevet 29. mai 2011 Det som er morsomt, er jo at Fotballfrue blir dømt nord og ned her på forumet for å være for tynn og et dårlig forbilde. Mens Victoria's Secret-modellene, som ofte har like tynn kropp som Fotballfrue, blir hyllet for å være det vakreste på jord. Jeg har faktisk lest på bloggen til Fotballfrue at Victoria's Secret-damene er hennes kroppsinspirasjon.... Jeg ser ikke den helt store forskjellen mellom Fotballfrue og Victoria's Secret-modellene? Fotballfrue Victoria's Secret-modell Neitakk, gi meg heller Claudia Schiffer enn disse totalt karismaløse damene med sånn ca null kroppsfett, skinnypack og desperat opp-pushede implantatpupper. La oss sammenligne kløfter, f.eks: Skrapa fuglebryst med pupper som ser ut som de er pusha opp med gaffateip Slank snelle med myke, kvinnelige, naturlig utseende pupper 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå