AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Skal snart til Barcelona for første gang, også lurer jeg på om dere har noen tips til meg! Hvilken strand er best, hvilke gater har de beste butikkene, hva heter de ulike kjøpesentrene(og hvilket er best)? Så lurer jeg på om dere vet om noen FINE spisesteder, gjerne både restauranter, fine caféer og lunsj-steder med tapas o.l. Hvordan er utelivet og hvilke utesteder er best? Er det lett å bli kjent med andre mennesker der? Ble mange spørsmål dette! Og til slutt, er det noen fine ting å se, f.eks. kultur? Ikke så glad i museum, da.. Har hørt om noen parker eller topper som det går an å gå opp til der, stemmer dette? Er jente på 18.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Prøv å få med flest mulig av Gaudis bygninger, de er fantastiske. Og Parc Guell.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Du må nyte Barcelona med et og to glass Sangria Jeg var i Barcelona i fjor og vi lå på stranden Nova Icaria.Ble ikke så mye shopping på meg. Lå mest på stranden fordi det var rundt 35 grader.Men det er mange butikker som er verdt å titte innom, og ikke minst mange skobutikker. Gled deg, det er en kjekk by!
Gjest padawan Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har laget en tråd om dette her om hva som er verdt å se i Barcelona.
Lipstick Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Stranden. Font Magica. Parc Guell. Sagrada Familia. Og så må du shoppe. Masse! Jeg gjorde "alt" sist sommer da jeg var der. Kom hjem og var møkklei Gaudi, FC Barcelona og generelt andre turister enn meg selv. Du er ikke nødt til å se Camp Nou hvis du ikke er fotballinteressert, og du behøver ikke få med deg alle kunstmuseumene hvis du ikke er spesielt opptatt av kunst. Men Barcelona er en herlig storby, altså. Du kan slikke sol og bade om morningen, dra på shopping om formiddagen, sightseeing om ettermiddagen, drikke om kvelden og danse hele natten. Alt ettersom.
Primarius Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Det jeg likte å gjøre var å finne en plass å bo som var litt utenfor det største turiststrøket, men med metrostasjon, og utforske det. I tillegg til alt det man "MÅ" se. Jeg følte jeg fikk mye mer ut av byen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå