Gjest gloria Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Ser at sydenturene for sommeren er i ferd med å enten bli svært dyre, eller så er det utsolgt. Derfor sjekket jeg ut den britiske versjonen av restplass.no. Også kjent som lastminute.co.uk. Ut i fra det jeg ser her, er tilbudene på denne siden til en myyyye billigere penge, og i tillegg har man et helt annet utvalg mtp. reisemål. Har noen gjort det på denne måten? Det vil si å booke billett til f.eks. London, og så ta hopp på tur videre til et nytt land? Er det i hele tatt mulig å bestille en sydentur med norsk adresse på en utenlandsk side..?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har bestilt flybilletter slik du tenker på - men ikke charterturer. Det har gått helt fint, man betaler uansett med kredittkort på nettet, og da er ikke adressen/hjemland viktig. Ville passet på å ha gooood tid til mellomlandingen i England. Har vært borti så mange flyruteendringer fra Norwegian på kort varsel (en gang ble flyet satt tilbake med 2 timer, så jeg mistet alle forbindelsene videre, og fikk selvsagt ikke dekket noe pga at de var bestilt hos et annet flyselskap).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå