AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Jeg skiftet for en noen dager siden fra "singel" til "i et forhold" på facebook. Jeg føler meg ikke helt komfortabel med å ha det liggende ute for "alle", selv om jeg trodde det ikke gjorde meg noe. Er veldig privat av meg. Jeg er en smule barnslig kanskje, når jeg spør: Er det i orden om jeg tar det bort igjen. Altså..folk tror ikke det har blitt slutt eller noe fordi jeg tar det bort? For kjæresten spiller det ingen rolle btw.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Drit nå i hva folk tenker. De som bryr seg om deg vil neppe reagere, og de som reagerer er bare nysgjerrige.
NancyB. Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Er vel berre å bytte, også fjerne innlegget rett etterpå? Då er det ikkje så mange som rekk å legge merke til det
gla'jente Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Gå inn på "personverninnstillinger", velg "tilpass innstillinger" og i rullegardinen vedsiden av forhold velger du "tilpass" og i rubrikken du får opp kan ender til "kun meg" i rullegardinen til "gjør dette synlig for følgende personer". Da skulle problemet være ute av verden, ingen andre en du kan se hva du har som forholds status Jeg har hatt det slik hele tiden, de som kjenner meg vet om jeg er i et forhold og alle andre kan bare få lure
Alvina Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Jeg skiftet for en noen dager siden fra "singel" til "i et forhold" på facebook. Jeg føler meg ikke helt komfortabel med å ha det liggende ute for "alle", selv om jeg trodde det ikke gjorde meg noe. Er veldig privat av meg. Jeg er en smule barnslig kanskje, når jeg spør: Er det i orden om jeg tar det bort igjen. Altså..folk tror ikke det har blitt slutt eller noe fordi jeg tar det bort? For kjæresten spiller det ingen rolle btw. Smart hvis du først endrer til status Det er komplisert. Da forstår i alle fall alle at du har møtt en dame.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Smart hvis du først endrer til status Det er komplisert. Da forstår i alle fall alle at du har møtt en dame. Skjønte ikke helt logikken og sammenhengen her. Er det bare jeg som er treig? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #7 Skrevet 28. mai 2011 Gå inn på "personverninnstillinger", velg "tilpass innstillinger" og i rullegardinen vedsiden av forhold velger du "tilpass" og i rubrikken du får opp kan ender til "kun meg" i rullegardinen til "gjør dette synlig for følgende personer". Da skulle problemet være ute av verden, ingen andre en du kan se hva du har som forholds status Jeg har hatt det slik hele tiden, de som kjenner meg vet om jeg er i et forhold og alle andre kan bare få lure Hadde det slik jeg også, til to jeg kjenner begynte å prøve seg på meg. Virket lettere å bare endre statusen på face, enn å plumpe ut med "Jeg opptatt!" Spm mitt er vel om jeg NÅ skjuler det igjen, vil det da virke som om jeg har slått opp med kjæresteb? For det har jeg jo ikke...men det får vel folk egentlig bare lure på i sitt stille sinn da, hvis det er så vitkig for dem. ts
gla'jente Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 Hadde det slik jeg også, til to jeg kjenner begynte å prøve seg på meg. Virket lettere å bare endre statusen på face, enn å plumpe ut med "Jeg opptatt!" Spm mitt er vel om jeg NÅ skjuler det igjen, vil det da virke som om jeg har slått opp med kjæresteb? For det har jeg jo ikke...men det får vel folk egentlig bare lure på i sitt stille sinn da, hvis det er så vitkig for dem. ts De som kjenner deg og dere vet jo at dere har et forhold resten får jo bare lure hvis de ikke har noe bedre å bruke tiden på Skremmende hvor facebook kontrollerer de valgen vi gjør i dag... 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Så skjul det for de du ikke ønsker skal se.
cupcake90 Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Kjæresten din bryr seg ikke og da er det vel ingen andre sine meninger som betyr noe? Ta det vekk du:)
Gjest Anonym Skrevet 6. januar 2013 #11 Skrevet 6. januar 2013 Hvordan bytter jeg fra ''singel'' til ''i et forhold'' Hjelp meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå