Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å strikke en marius pute, og garnet jeg har kjøpt til størsteparten av puta er 100% ren ull, mens det øverste mønstret har jeg kjøpt superwash, men det står at også denne er 100% ren ull. Siden puten skal toves lurer jeg på om jeg kan blande disse garnene, eller om superwash garnet ikke vil toves?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres jo helt forferdelig ut!! Skjønner du er fra deg ja..

:sarkasme:

Skrevet

Var bare at jeg nesten er ferdig med puten, også er det så kipt å måtte vente til mandag med å kjøpe nytt garn hehe.

Skrevet

Litt overdrivelse å kalle dette krise eller?

Tenker kanskje du får flere nyttige svar fra de som faktisk vet dette om du hadde brukt en tittel som gjenspeilet "problemet".

Skrevet

Jeg forsøkte å blande garn som var vanlig ull og superwash. Strikket tøfler som skulle toves. Kan fortelle at superwash IKKE tover - så det spørs om du ikke må kjøpe nytt garn...

Skrevet

Litt overdrivelse å kalle dette krise eller?

Tenker kanskje du får flere nyttige svar fra de som faktisk vet dette om du hadde brukt en tittel som gjenspeilet "problemet".

Det ligger under hobby, og jeg har undertittel hvor det står hva det handler om så at det står krise bør vel ikke være så nøye..

Skrevet

Superwash toves ikke. Det er behandlet slik at det ikke skal toves når du vasker det.

Neste gang så bør du sjekke med butikkpersonalet for å være sikker på at du får det garnet du skal ha.

Skrevet

Superwash funker ikke til toving, nei. Om du skulle klare å få det til å toves litt, så vil uansett det andre toves mye mer, så fint blir det jo ikke uansett.

Skrevet

Jeg forsøkte å blande garn som var vanlig ull og superwash. Strikket tøfler som skulle toves. Kan fortelle at superwash IKKE tover - så det spørs om du ikke må kjøpe nytt garn...

Okei, takk for advarselen, da skal jeg vente til mandag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...