Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har lyst på en rouge, og aller helst en som går litt mot rosa. Ferskenfarget rouge er ikke noe for meg, det får meg bare til å se sliten ut. Noen som har noen fargeforslag til meg? Jeg har middels mørk hud, mørk brunt hår med litt lysere striper, og mørke blå/grønne øyne.

Har sett på YSL in nr 2 og Chanel i Utopia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ute etter en pudder-rouge?

Ville nemlig bare tipse om krem rougen fra Dior - So Cheek!

Kjøpte den i sommer, smelter på huden og kommer i mange kjempefine farger. Jeg har nr 558, men den er litt rosa/gylden - heller kanskje for mye mot fersken for deg, men den kommer i farger som er mer rosa også.

Ellers er Utopia fra Chanel fin. Synes du Be-Bop er for rosa? Har litt lyst på den jeg.

Gjest Ethereal
Skrevet

Be-Bop har jeg ikke sett. Men jeg har bestilt Mocha fra MAC etter tips. Jeg digger sminken fra MAC, spesielt lipglossene Lust og Spite. Lovechild er en fantastisk naturlig farge; "leppefarget" med litt gullskimmer i.

Skrevet

Å - lipglossen fra MAC i fargen Womanly synes jeg er helt fantastisk! Bra for "nude" look, eller hvis jeg har sotete øyne.

Hvor bestiller du MAC fra?

Gjest Ethereal
Skrevet

De har litt MAC hos Strawberrynet, ellers kjøper jeg det når jeg er ute og reiser.

Skrevet

I UK Elle (september) presenterer de 11 skjønhetsproduketer du ikke kan klare deg uten. En av dem er BeneFits rouge/blusher i fargen Dandelion (£22). I følge bladet har den en "dreamy ballet-slipper pink" som vil få deg til å se super frisk ut.

Den er høyt på min ønskeliste, ihvertfall!

Du kan se den her:

http://www.sephora.com/browse/product.jhtm...ldPaginate=true

Piglet

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg HATER at mange bra merker ikke er å få tak i her i landet. :evil: Når det gjelder Benefit, har de også et fantastisk solpudder som heter Hoola. Dandelion er ganske lys i fargen, så den tror jeg er litt for lys for meg.

Heldigvis har jeg folk jeg kan spørre i utlandet om å være Personal Shopper for meg, men det blir gjerne dyrt (overføre penger, evt sende euro) og strevsomt.

Gjest Anonymous
Skrevet
I UK Elle (september) presenterer de 11 skjønhetsproduketer du ikke kan klare deg uten. En av dem er BeneFits rouge/blusher i fargen Dandelion (£22). I følge bladet har den en "dreamy ballet-slipper pink" som vil få deg til å se super frisk ut.

Du kan se den her:

Piglet

Sukk.

Jeg digger BeneFit, og Sephora er virkelig den beste butikken med alle kule kosmetikkmerker!

Men de sender ikke til utlandet... :cry:

Skrevet

Jeg kjøpte nylig Diors "Diorblush" pudderrouge i fargen 939 "Glowing rose". Veldig godt fornøyd!

Skrevet

Du kan se den her:

Piglet

Benefit dandelion er bare helt fantastisk!!!!!!! :D

Er super fan av Benefit produkter da disse gjør akkurat det de lover.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet om jeg som er gansske lys huden, med litt rosa i fra før av kan bruke rosa rouge? (Kun det og ikke foundation eller annet pudder)

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet om jeg som er gansske lys huden, med litt rosa i fra før av kan bruke rosa rouge? (Kun det og ikke foundation eller annet pudder)

Skrevet
Noen som vet om jeg som er gansske lys  huden, med litt rosa i fra før av kan bruke rosa rouge? (Kun det og ikke foundation eller annet pudder)

i prinsippet ja, men det blir jevnere og penere med pudder under.

Skrevet

Benefit dandelion er bare helt fantastisk!!!!!!! :D

Er super fan av Benefit produkter da disse gjør akkurat det de lover.

Hmm, tror jeg skal investere i den når jeg kommer til London neste helg. Bor du i London (Primerose Hill)? Hvis du gjør, hvor kjøper du Benefit produktene dine? Jeg tenkte med en tur forbi Liberty, har de det der? Eller på flyplassen (Heatrow)?

Piglet

Gjest Irjalilja
Skrevet

Benefit's Benetint er også genial. Det er en flytende blush som ser kjempenaturlig ut. Var hos makeupartist en gang og hun trodde jeg hadde så naturlig røde kinn. ;) Kjempelett å påføre er den også.

Skrevet

Hmm, tror jeg skal investere i den når jeg kommer til London neste helg. Bor du i London (Primerose Hill)? Hvis du gjør, hvor kjøper du Benefit produktene dine? Jeg tenkte med en tur forbi Liberty, har de det der? Eller på flyplassen (Heatrow)?

Piglet

Bor i London til vanlig ja. Jeg pleier og kjøpe mine Benefit produkter på House of Fraser. (Oxford Street)

(Et annet Benefit produkt som det også er verdt og prøve, er Benefit Dr. Feelgood. Det er en usynlig refiner som gir helt matt og plettfri hud. Brukte den når jeg var i New York i sommer under dandelion rougen og fikk til stadighet kommentarer på hvor flott hud jeg hadde med en frisk, naturlig glød! ) :oops:

Er også helt enig med Irjalilja, benefit benetint som er en flytende rouge/leppe farge er også kjempe god.

Tror ikke du vil angre på og investere i Dandelion, i hvertfall.

Skrevet

Takk for tipset!

Bodde og studerte i London i fjor, og gleder meg veldig til å komme tilbake!

Piglet

Gjest Lisagjest
Skrevet
Bor i London til vanlig ja. Jeg pleier og kjøpe mine Benefit produkter på House of Fraser. (Oxford Street)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ville bare si at jeg kjøpte Dandlion i helgen, og er super fornøyd!

Piglet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...