Gå til innhold

Et rart problem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Først litt om meg: 21 år gammel jente/dame som aldri har fått orgasme, verken med partner eller alene. Jeg har prøvd og utforsket mye på egen hånd, men finner rett og slett ikke den store gleden i å onanere alene. Hadde på mange måter "gitt opp" og tenkt at jeg var en av de som faktisk ikke kan oppnå orgasme. Men så skjedde det at jeg for ca 2 måneder siden møtte en fyr som jeg har veldig god kjemi med, både i og utenfor senga. Problemet er at når de føles ut som om jeg kan være i nærheten av noe som muligens kan være en orgasme (jeg vet dog ikke, har jo aldri hatt det før), blir følelsen for "intens" for meg, og jeg styrer hånda hans bort. Vi fortsetter dermed med "vanlig" sex, som jo er godt det også, men mindre intenst for min del. Det kjennes rett og slett ut som at jeg ikke orker mer når han holder på med hånda si, og jeg blir for sliten der nede i mangel av en bedre beskrivelse. Det er sikkert vanskelig å forstå for dere hvorfor jeg får trangen til å slutte, da jeg ikke vet selv heller. Kanskje jeg rett og slett er redd for å få orgasme, og derfor ikke tør å slippe meg helt løs.

Vet ikke helt hva meningen med dette innlegget var, men dersom noen sitter inne med noen gode råd eller tips til hva jeg kan gjøre, eventuelt om noen er i samme situasjon som meg, hadde det vært fint å høre fra dere og.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er faktisk ikke en helt uvanlig problemstilling. For mange som ikke klarer å slippe orgasmen helt løs handler det om at de kjenner igjen litt av den følelsen som om de må tisse, og er rett og slett redd for å tisse på seg. Om du er vant til å holde igjen i ganske mange år, skal det nok litt jobbing til for å klare å slippe løs. Men det er fullt mulig! Rådet er faktisk å slappe av og glede seg til og over orgasmen. Forsøk å ikke ta hånden hans bort, rett og slett.

I tillegg så er det heller ikke uvanlig å bli litt "sliten" nedentil. Om man gnikker for lenge er det jo ikke så rart man føler seg litt øm. Da tar man en pause før man gjør annet kos før man begynner på igjen. Og ikke ta bort handa! :)

AnonymBruker
Skrevet

Lar du ham fortsette kommer du mest sannsynlig til å sprute deg selv til himmels ;)

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Anonym 1: takk for oppmuntrende ord. Problemet er ikke at jeg føler jeg må tisse, men at hjernen på en måte sier takk for seg, nå vil jeg ikke mer. Det går fra å være _veldig_ godt, til å være slitsomt.

Anonym 2: haha ja, hadde det bare vært så enkelt ;) eller, det er det jo kanskje. Bare hjernen/kroppen min som er feilkoblet føles det ut som.

Skrevet

Hva med å ta en tur på kondomeriet? Du kunne jo kanskje ha prøvd noe slikt? Eller noe annet på kondomeriet, vet mange som bare får orgasme av å bruke hjelpemidler. Du får sette på rolig musikk, tenne litt lys og sette opp varmen på rommet. Så kan du slappe av og prøve ut litt alene eller sammen med kjæresten. Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har hatt det akkurat på samme måte, eller jeg har vel det sånn enda. Det er døds godt lenge, sånn at man føler at snart kommer jeg, også plutselig i stedet for å komme så bare er det ikke godt lengre, og jeg vil bare avslutte alt. Skjønner akkurat hva du mener. MEN fortvil ikke du må bare finne din måte og teknink for å klare å oppnå det opptimale =)

Jeg traff en for noen uker siden, og kjemien mellom oss var dødsbra jeg forandret måten jeg tenkte på og var mer intim med han, og vips så fikk jeg min første, andre, tredje, fjerde osv orgasme :-D

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Så godt å høre at flere er som meg! Er det for personlig å spørre hva som måtte til for at du klarte å komme over kneika? Jeg er glad på dine vegne for at du møtte en du kommer så godt overens med :D

Skrevet

TS her. Så godt å høre at flere er som meg! Er det for personlig å spørre hva som måtte til for at du klarte å komme over kneika? Jeg er glad på dine vegne for at du møtte en du kommer så godt overens med :D

Det går fint, jeg kan gjerne svare selv om det er vanskelig å svare på :-p

men han jeg hadde sex med er en god venn av meg, og vi har hatt god kjemi, så når han kom på besøk i 14 dager, så ble vi veldig mye nærmere hverandre. Første gangen vi hadde sex var det ikke supert, men plutselig så ville jeg være nærmere han. Så i misjonærstillingen da, så begynte jeg å "hjelpe til" i stedet for å bare ligge der som en død fisk :P Og samtidig mens jeg "hjalp" ved å bevege meg med han, så "knep" jeg igjen nede, (om noen forstår hva jeg mener) strammet mens han var inni meg, og det gjorde susen. Og jeg har vel kanskje aldri følt meg så nær og komfortabel som jeg var da... =) Synd han er dratt hjem igjen der han kommer fra, og at vi ikke får sett hverandre på altfor lenge, men digg var det =) =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...