Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener på helsestudio. Har gjort det 3-4 mdn. nå. Kroppen min begynner å forandre seg. Men ikke dobbelthaka!!!!!! Noen forslag til trening??? Er ikke overvektig. Bare slapp hud, med litt fett under hehe...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man må ned i fettprosent om man ønsker å bli kvitt fett. Punktslanking har aldri vært, og vil aldri bli, mulig. Med mindre man tyr til fettsuging..

Skrevet

Man må ned i fettprosent om man ønsker å bli kvitt fett. Punktslanking har aldri vært, og vil aldri bli, mulig. Med mindre man tyr til fettsuging..

AnonymBruker
Skrevet

Skrevet

Så uansett hva man gjør av trening. Dobbelthaka blir der?? Jeg veier ca 65 kg. Ca 165 høy. Overvektig????? Ikke i mitt syn!! Men dobbelt haka er der.

AnonymBruker
Skrevet

Så uansett hva man gjør av trening. Dobbelthaka blir der?? Jeg veier ca 65 kg. Ca 165 høy. Overvektig????? Ikke i mitt syn!! Men dobbelt haka er der.

AnonymBruker
Skrevet

Ved trening vil du etterhvert få en finere/mer definert kropp, "fastere i fisken" som man sier, jeg vil påstå jogging er den beste treningsformen for det.

Ser du veier 15 kg mer enn meg, så jeg tror ikke det gjør noe om du tar av et kilo og to.

AnonymBruker
Skrevet

Varierer sterkt hva som er idell høyde/vekt ratio men det høres ut som du kan ha mer å gå på, uten at jeg vil si du er overvektig. Fortsett å trene og ha et sunt kosthold uten å tenke på mål om å få bort dobbelthaka. Bare tenk på at du kommer i bedre form og pass på så du ikke tar av usunt mye eller at det blir en besettelse heller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 2cm lavere enn deg, min dobbelthake var borte idet jeg traff 55kg mer eller mindre.

Skrevet

Jeg er 166 og veier 60-62 kg og jg har fått dobbelthake. Jeg har veid ekstremt lite og det var først nå de siste kiloene at den lille dobbelthaken dukket opp. Vil tro det har mye med hvordan kostholdet ditt er. Fettprosent vil jeg si bestemmer.

Uansett, jeg har vært ekstremt overkvektig OG ekstremt undervektig. Begge deler var like ille når det gjaldt selvtillitten, men fysisk var det verre som undervektig. Jeg prøver nå å lære å like den jeg er, selv om jeg føler meg litt for lubben. Det vil ALLTID være noe som er feil med en selv, kanskje den dobbelthaka bare er "dobbel" i hodet ditt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...