CalidumCor Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt super mario all stars til wii? Har foreløpig bare funnet den på amerikanske nettsteder, men amerikanske wii spill kan ikke spilles på norske konsoller. Finner den også på britiske amazon, men de sender ikke til Norge... Somebody help me!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 De aller fleste elektronikk og spillsjappene selger det ennå her i byen. Om det ikke er tilfelle hos deg så har http://www.play.com/Games/Wii/4-/17286073/Super-Mario-All-Stars-25th-Anniversary-Edition/Product.html?searchtype=gameall&searchsource=0&searchstring=all+stars&urlrefer=search&strefer=gameall&searchfilters=s{all+stars}%2bc{362}%2b det inne. Men da blir det litt ekstra utgifter da. Budrunde på QXL http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spill/nintendo-wii/super-mario-all-stars-donkey-kong-country-returns/v/an644727362/
Safira Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Jeg kjøpte det på Game for en liten stund siden (6-7 uker siden). Det var utsolgt en periode men de utga fler
CalidumCor Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2011 (endret) Finner det ikke på Game nå, da må jeg kjøpe konsollen også.... Play.com vil ikke sende det til Norge Hiver meg på qxl jeg Takk for tipsene Endret 28. mai 2011 av MieH
Safira Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Hm, blir jo unødvendig dyrt å kjøpe med konsollen, ja. Har du sjekket Gamestop? De selger jo også brukte spill så det er jo en liten sjanse for at de har det. Eller sjekket flere forskjellige Game-butikker? Ellers får du jo lastet ned alle spillene fra Virtual Console, så selv om det ikke blir helt det samme er det jo et alternativ. Lykke til med qxl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå