Gå til innhold

Forlovelsesring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg begikk tabben og forlovet meg for åtte år siden, kjøpte vi begge ringer i ettertid. Noe ala gifteringer, som vi graderte inn forlovelsesdatoen på..

Er det forskjellig hva folk gjør i ift forlovelsesring? Har hørt mange som kun gir jenta en ring, og thats it..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte ringer da vi forlovet oss som vi nå bruker som gifteringer. Har ikke fått gravert inn noe enda.

Skrevet

Vi har begge forlovelsesringer. Vi har forøvrig kjøpt nye gifteringer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi har kjøpt ringer til oss begge, som og skal brukes som gifteringer.

Det at kun jenta har ring, er mer en engelsk/amerikansk tradisjon. Men den kommer mer og mer her til lands og.

Skrevet

Vi hadde ikke ringer før vi giftet oss. Rett og slett av økonomiske grunner... Ellers hadde begge hatt.

Skrevet

Jeg fikk en ring hos han når han spurte, men han har ingen :)

Skrevet

Vi ble faktisk mer enige om å forlove oss/gifte oss enn at noen "popped the question", like etterpå dro vi på ferie til Irland, da kjøpte vi begge to helt plaine ringer i hvitt gull. Disse har vi begge brukt fra den dagen (forlovelsen ble ikke offisiell for vår del før vi hadde ringene på), og vi har ingen planer om å bytte de ut (Det må isåfall være om mange år, hvis vi skal fornye løftene, eller ringene begynner å se slitt og grusomme ut).

I min ring står det:

Evig Din. - T.

:) Datoen for forlovelsen er, for oss iallefall, ikke så viktig. Og jeg tror det skal mye til før vi glemmer datoen for dagen vi gifter oss.

Skrevet

Jeg fikk en diamantring da han spurte. Etterpå kjøpe vi ringer til begge som vi også skal bruke som gifteringer.

Skrevet

Han hadde kjøpt ring til både meg og seg selv helt alene :rodmer:

Vi kommer nok til å bruke de samme som gifteringer..

Skrevet

Hvorfor sier du at det var en tabbe? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

hvordan graderer man en ring :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg antok at begge skulle har ringer, men da vi forlovet han sa han at det er ganske vanlig at mannen ikke har =) Så da har bare jeg!

Skrevet

Kun jeg har ring (diamantring) og vi venter til bryllupet med nye ringer til oss begge.

Skrevet

Vi kjøpte oss like ringer da vi forlovet oss. Graverte inn navn og forlovelsedato. Vi skal bruke de samme ringene når vi gifter oss. Vi skal nok gravere inn ny dato i tillegg til den gamle

Skrevet

Han kjøpte diamantring til meg, han har ingenting enda. Det blir først med gifteringen!

Skrevet

jeg synes at begge skal ha ringer som viser at en er bindet til noe! hvis bare den ene har ring ser jeg ikke vitsen med...

Gjest Fable
Skrevet

Mannen ville at jeg skulle ha ring, men han ville ikke ha.

Syns det bare var tullete, så vi droppet ringer helt.

Skrevet

Jeg har diamantring, han har foreløbig ingen, vi skal begge ha glatte ringer etterhvert.

Skrevet

Vi kjøpte noen enkle ringer i hvitt gull og graverte inn datoen for når vi ble kjærester. Mulig vi skal bruke de som gifteringer også.

Vi ville ha ring begge to, dessuten ble vi enige om å forlove oss - ingen fridde, så da mente vi det var naturlig at begge hadde ring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...