Gå til innhold

Veggppheng for skjeer

Anbefalte innlegg

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Min kjære far har reist verden rundt og kjøpt med seg slike suvernir t-skjeer fra de fleste verdenshjørner. I tillegg har han arvet sine foreldres tilsvarende, noe som gjør at han nå har fryktelig mange slike skjeer. Noen av dem har han hengende på veggen i et lite stativ/ramme som ser ut som et treskjold med små lister på tvers hvor han kan henge skjeene tett i tett. Ikke helt min greie, men han er nå en gang glad i disse skjeene sine, og jeg er glad i pappen min.

Men etter at han i tillegg arvet skjeene etter mine besteforeldre, så er det ganske enkelt for mye skjeer og for lite oppheng. Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt et sånt oppheng? Det han har er i mørkt tre og ganske forseggjort med litt profilerte kanter. Tenkte dette kunne være en ok julegave til han, men aner ikke hvor jeg skal begynne å lete.

(og er det overhodet noen som skjønner hva jeg mener...?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener... men vet ikke hvor du kan få kjøpt et slikt. Men det jeg tenkte på var om du kunne få et snekkerverksted til å lage en kopi... Er det mulig å få smulglet denne ned fra veggen, eller tatt bilder, slik at det kan vises til en møbelsnekker. Aner ikke hva dette kan komme til å koste, men hvis du forhører deg litt kan det kanskje finnes hobbysnekkere, pensjonister eller lignende som kunne ta på seg oppdraget. (Hvis det finnes Frivillighetsentral der du bor, de har kanskje en hobbygruppe eller noe...)

Lykke til, jeg er sikker på at faren din hadde blitt veldig glad for noe slikt, det viser at du har tenkt mye.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Ideen om å smugle det ned fra veggen og får det kopiert er god og jeg har tenkt tanken, men det er ikke så lett å få til ettersom jeg bor ca 60 mil fra hjembyen min og ikke har tenkt meg hjem før jul.

Tror jeg skal ta meg en tur på Vestkanttorget på lørdag og høre med dem som selger glass, nips og krimskrams der. Kanskje de vet hvor slike er å oppdrive.

Skrevet

Du kan ikke alliere deg med en nabo eller slikt som kan ta seg en kaffekopp hos far og få sniktatt et bilde da....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...