Arketypen Skrevet 11. november 2003 #1 Skrevet 11. november 2003 :o Sier jeg bare!.... For det første var han så søt og kjekk og varm og god han som var "prosjekt" at jeg nesten LØP ut av skapet, for det andre var det så flott da han fridde at jeg nesten felte en tåre!.... :o ..sier jeg bare...
Tusenfryd Skrevet 11. november 2003 #2 Skrevet 11. november 2003 Har bare sett den første episoden som gjorde noe med meg. For en fyr. Så såvidt på i går. Og seriøst, hadde hun ikke tatt ham før forvandlingen (som ikke var fryktelig stor) hadde sikkert en million andre gjort det. fyren var jo dørgende flott!
Suzy Skrevet 11. november 2003 #3 Skrevet 11. november 2003 Gjett om han var flott!!! Og dama hans var utrolig vakker!!!! *sukker* Så var de litt forelska i ham alle homsegutta også.. Utrolig fin episode denne gangen... Samboer'n og jeg satt bare og ønska oss en sjokoladebutikk i nabolaget vi, der var det mye snadder... *sikler*
aline Skrevet 11. november 2003 #4 Skrevet 11. november 2003 Synes de var mye morsommere de andre forvandlingene, spesielt den første og den andre. Når utgangspunktet er "snålt", både utseendemessig og leilighetsmessig , så ble det en mye større forandring. Men hele endingen i går var jo kjempesøt da, gutten var jo så nervøs stakkar at han holdt jo på å tisse på seg..... Men søt var han både før og etter endringen.
MarianneE Skrevet 11. november 2003 #5 Skrevet 11. november 2003 Fridde han???? Crap... det fikk jo ikke jeg med meg, da! Så "24" istedet jeg.... :D
Gjest care Skrevet 11. november 2003 #6 Skrevet 11. november 2003 :o Sier jeg bare!.... For det første var han så søt og kjekk og varm og god han som var "prosjekt" at jeg nesten LØP ut av skapet, for det andre var det så flott da han fridde at jeg nesten felte en tåre!.... :o ..sier jeg bare... Sukk :oops: sier bare jeg
Arketypen Skrevet 11. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2003 ja, han var så søt og nervøs og god at jeg var helt fra meg av nervøsitet jeg også...
Mrs. B Skrevet 11. november 2003 #8 Skrevet 11. november 2003 Nei selve mannen var det ikke så mye å fikse på utseendemessig. Likte sengen de kjøpte inn jeg - så helt lik ut som den vi kjøpte i helgen! :D
Gjest Cruella Skrevet 11. november 2003 #9 Skrevet 11. november 2003 Så programmet for første gang i går, kan ikke si jeg ble videre imponert - frister ikke til gjentagelse. For noe kliss!!
*Lillian* Skrevet 11. november 2003 #11 Skrevet 11. november 2003 :o Hva har jeg gått glipp av? :-? Tror jeg må begynne å se på TV, jeg... Finnes det noe bilde av han karen noe sted eller? *nysgjerrig* Lillian
Mrs. B Skrevet 11. november 2003 #12 Skrevet 11. november 2003 Her: > Queer Eye For The Straight Guy - episode 107
Gjest care Skrevet 11. november 2003 #13 Skrevet 11. november 2003 :o Hva har jeg gått glipp av? :-? Tror jeg må begynne å se på TV, jeg... Finnes det noe bilde av han karen noe sted eller? *nysgjerrig* Lillian Nja, ble ikke så himla imponert over fyren, det var mer settingen og opplegget jeg falt for
*Lillian* Skrevet 11. november 2003 #14 Skrevet 11. november 2003 Her: > Queer Eye For The Straight Guy - episode 107 Synes ikke han var så veldig å se på, men som kjent er ikke utseendet alt da Lillian
Arketypen Skrevet 12. november 2003 Forfatter #15 Skrevet 12. november 2003 :-? Jeg har ikke mer å by på en utseendet jeg da...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. november 2003 #16 Skrevet 12. november 2003 Ble både rørt og en liten overdose romlemantisk der jeg lå i senga og så på jeg. Ble mye nussing på han jeg lånte armkroken av, for å si det slik....
Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2003 #17 Skrevet 12. november 2003 Mamma ble så skuffet over at "vi" hadde glemt begynnelsen av programmet, at hun nesten begynte å grine. Hun er jo temmelig ukritisk til tv-programmer for tida. Men fyren var utrolig søt, og hele settinga gjorde at jeg fikk tårer i øynene og virkelig savner noen ved siden av meg i senga. *sukker* Ingen som har en kjekk bror? Hvorfor er det ingen streite fyrer som kommer på sånne romantiske ting, da? Må jo gifte meg med en homse for å få det litt romantisk omkring meg. Syns programmet er kjempemorsomt, jeg. Søppel eller ikke søppel. Gidder ikke å late som jeg er politisk korrekt hele tiden. Gleder meg til neste mandag!
*Lillian* Skrevet 12. november 2003 #18 Skrevet 12. november 2003 :-? Jeg har ikke mer å by på en utseendet jeg da... Godt du ser det sjøl da! Lillian *noen ganger klarer jeg bare ikke la vær*
Arketypen Skrevet 12. november 2003 Forfatter #19 Skrevet 12. november 2003 Det du ser er hva du får..
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #20 Skrevet 12. november 2003 Jeg har ikke mer å by på en utseendet jeg da... Er det deg det er bilde av i avataren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå