Gå til innhold

Lurer på å selge en del varer etter rydding i skap...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Driver og rydder i en del skap, og har funnet fram en del saker som jeg kan tenke meg å selge. Men jeg syns det er så vanskelig å sette pris! Jeg annonserer lokalt så jeg vil ikke få noen annonserinsutgifter.

Hva syns du er grei pris å ta for følgende varer:

1) En serie med tenåringsbøker (jentebøker) om hester. Hardperm, meget pent brukt. Skrevet på 90-tallet. Ca 10 bøker, selger samlet.

2) Diverse tupperware. Osteklokker, bokser for oppbevaring av frukt, shakere. Alt meget lite brukt.

3) Diverse dvd-filmer. Stk.pris eller selge 10 og 10?

4) En kasse med kanskje 60 hestebøker fra 90-tallet fra pennyklubben. Pent brukt. Kun lest en gang.

5) Ubrukt step-benk. (Ikke av de flotteste, tror den ble kjøpt på obs.)

6) Ca 20 uleste krim-bøker i hardperm a la Stig Larsson og Unni Lindell.

7) Brudekjole. Kjøpt ny i 2005. Kostet da 11000,- . Litt spesielt design som gjør den et tidløst preg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette syns jeg og er vanskelig. Burde nok tatt en lignende opprydnng jeg/vi også. Har så mye som bare blir liggende! :sukk:

Gjest Spinell
Skrevet

Det første jeg ville gjort var å ta en kikk på Finn, så ser du hva andre legger seg på.

Penny- og andre hestebøker og DVD-er ville jeg nesten vurdert å gi vekk til loppemarked eller bruktbutikker, da det er nevnt i tidligere tråder her at slike ting er ganske tungsolgt. Hvis du vil forsøke deg: selg dem for 10 kroner stykket.

Krimbøker som er noen få år gamle er heller ikke vanskelig å få tak i for en billig penge hos en bokhandler (typisk mammutsalg ++), så du kan neppe forlange mer enn 50 kroner per bok for de heller.

Tupperware: kommer an på hvor pent brukt den er, men 25-50% av nypris kan kanskje være retningsgivende.

Brudekjole: max 50% av nypris

Step-benk: aner ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Alt bortsett fra brudekjolen gis bort, brudekjolen max. 50% av nypris, 50% forutsatt at den ikke har flekker/merker eller andre feil.

Skrevet

Enig i at alle bøkene og dvdene gis vekk, evt sendes mot at mottaker betaling av porto.

Jeg har gitt slikt på loppis.

Evt. kan dvdene selges kjempebillig som en pakke.

Brudekjolen, 4-5000 max.

Step, også loppis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...