Gå til innhold

hva koster en 10-pakning med røyk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal på fest i kveld og jeg vet at da blir det festrøyking. Akkurat nå er jeg skrapa så jeg må vite at jeg har nok penger til røyken. Skriv gjerne butikknavn siden jeg vet at de tar ulike priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Takk skal du ha :) Altså ikke mer enn 50 kr for koster det mer så har jeg ikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du røyke når du egentlig ikke har penger til det? Tviler på det er røykeplikt der du skal!?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hvorfor skal du røyke når du egentlig ikke har penger til det? Tviler på det er røykeplikt der du skal!?

heheeee, tenkte det samme... det virker som ts må kjøpe røyk, og at hun aldri har røyket en eneste røyk før, men siden de andre skal røyke, så må hun også...

mange fester er jo temafester, som 70-talls fest, bad-taste fest... er dette en røyke- fest eller? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg begynte å røyke fast ( :sur: ), syntes jeg alltid det smakte godt med en røyk til alkoholen - noe TS sikkert også har funnet ut av, så framfor å snylte på røykene til vennene mine, var det alltids greit å ha med en egen pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det kosta 37 kroner jeg...

men jeg røyker ikke så jeg kan ikke vite hva det koster. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 eller 42 kostet det sist gang jeg kjøpte, men jeg kjøper skjeldent 10pakniger så er ikke helt sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tenk å bruke sine siste kroner så ufornuftig...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg kjøpte en 20 pakning i stad og betalte 86 kr.

så jeg skrev 45 fordi jeg regner ikke med at

det er billigere å kjøpe 2 10 pakkninger i stedenfor

1 20 pakning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Åpenbart at du ikke pleier å røyke, så hvorfor ikke bare bomme et par på festen du skal på? Økonomisk hvertfall, i og med at du har så lite penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantastisk. 10 innlegg og bare 2 svarer på trådens spørsmål.

KG i et nøtteskall :popcorn:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. Åpenbart at du ikke pleier å røyke, så hvorfor ikke bare bomme et par på festen du skal på? Økonomisk hvertfall, i og med at du har så lite penger.

Altså, jeg har røyka i mange år, og jeg har ikke peiling på hva en tipakning koster. Jeg er ikke helt sikker på hvor mye en 20-pakning koster heller. Så for alt du vet kan det hende at TS røyker fast eller alltid på fest, men samtidig ikke vet hvor mye det koster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...