AaaaK Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 (endret) Hei hei! Vi er 3 jenter som skal ut på byen i Oslo i kveld. Problemet er at 2 av oss er 20, mens den siste fortsatt er 19 år (fyller 20 om 3 uker). Noen tips til hvor vi skal dra? Orker ikke en gjeng 16åringer, men vil danse og kose oss. Siden det er snakk om i dag så haster det jo litt. På forhånd takk Endret 28. mai 2011 av Angie91
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 De fleste utestedene i Oslo med 18 års grense er som regel stappa med en gjeng drita fjortisser..
Inx Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Dere blir neppe spurt om legitimasjon på 20 års steder (ettersom dere er kvinner), så gå der dere ønsker.
AaaaK Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2011 Jeg vet det. Det er egentlig helt forferdelig... Men hun fyller om 3uker! Det burde jo gå an å finne et eller annet sted som er ok der det går fint? Eller? Men det viktigste er at jeg får vært med venninnene mine og kost oss. Så hvis det ikke er noen 20 års steder der det ville gått bra med alderen, så får jeg kanskje omformulere meg litt: Hva er best av de værste (aka. fjortisstedene)? Hehe.
AaaaK Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2011 Dere blir neppe spurt om legitimasjon på 20 års steder (ettersom dere er kvinner), så gå der dere ønsker. Og til dette... Det er egentlig litt "guttekommentar". Det kan godt hende at noen gigantpuppejenter slipper unna, men jeg har en sterk følelse av at det ikke akkurat er sånn et flertall av ganger. Venninner har i allefall opplevd å ikke komme inn, og det er jo innmari kjipt da. Men kanskje det hjelper når to er 20? Hva tror du/dere?
Inx Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Og til dette... Det er egentlig litt "guttekommentar". Det kan godt hende at noen gigantpuppejenter slipper unna, men jeg har en sterk følelse av at det ikke akkurat er sånn et flertall av ganger. Venninner har i allefall opplevd å ikke komme inn, og det er jo innmari kjipt da. Men kanskje det hjelper når to er 20? Hva tror du/dere? Kommer helt an på hvordan dere kler dere og oppfører dere selvsagt, men det er både vanskeligere å anta alderen på kvinner i aldersgruppen og man vet av erfaring at kvinner stort sett ikke lager kvalm heller.
AaaaK Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2011 Men noen konkrete steder som kan foreslås?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 Det kommer an på utestedets seriøsitet, eventuelt dørvaktens seriøsitet. For om man slipper inn en 19-åring som så kjøper sprit i baren så risikerer utestedet strenge reaksjoner dersom det blir kjent. Og de i baren spør vel neppe om legitimasjon, fordi de forventer at de som er under 20 stoppes i døra. Men det er jo ikke ulovlig å prøve seg. La bare hun på 19 gå inn først, sånn at ikke dere andre forsvinner inn på utestedet (og har betalt inngang) mens hun blir stående igjen alene hvis hun blir nektet inngang. Sånn gjorde vi det da vi var i ulike aldre i forhold til aldersgrensen. Noen ganger kom vi oss inn, andre ganger ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå