Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var inne for å sende meldekortet mitt men når jeg kommer inn ser jeg at jeg ikke skal sende meldekort før den 4 juni(uke 21/22), det høres jo egentlig helt normalt ut men det ser ut til at de har forskjøvet meldeperioden en uke og kasta vekk uke 20 siden den ikke er noen steder for siste meldeperiode er uke 18/19. Noen som har opplevd noe lignende?

Jeg kan le litt av det når jeg tenker på uke 20 som forsvant sammen med 17 mai, men samtidig er jeg irritert fordi jeg tenker fremover i uka og ser at dette kan bli en tøff periode når man i utgangspunket ville sett å fått noen kroner over helga slik at man kunne kjøpe seg mat, men jeg får kjøpe meg en kneip å håpe den holder i en og en halv uke, kanskje jeg går ned noen kg i samme slengen :fnise:

Det jeg lurer på da er om noen har opplevd noe lignende før, og om dere tror dette vil få konsekvenser for meg fremover?

(tenker da mest på ett kurs jeg venter på å høre fra nav om jeg kan være med på og må derfor sende meldekort regelmessig..) Vet at ingen sitter på fasiten, men om noen kanskje hadde vært borti samme situasjon tidligere eller hørt om noen(som har hørt om noen?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...