AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei jeg er ei dundre på hundre og har en samboer som fremdeles har lyst på meg.. Hva er feil?? Jeg føler meg faktisk ganske tiltrekkende når jeg ordner meg også.... Får jeg lov til det?? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Del Skrevet 28. mai 2011 Dette synes jeg høres svært underlig ut. Kjenner han ikke at du lukter vondt på grunn av urenslighet, og at du har konstant ostepop-ånde? Og hvordan gjør dere det med oralsex? Må være vanskelig å suge noen med en halv hamburger i munnen. Selv veier jeg over hundre og har også inntrykk av at min samboer tenner på meg, men jeg antar det må være en misforståelse fra min side. Han har da ellers svært god smak, så det er kanskje bare medlidenhet eller noe. Et stunt ala typen "jeg spiser min egen føflekk" og ser om jeg kaster opp og hvor ekkelt alle andre synes det er, kanskje? Hva vet jeg, så lite selvinnsikt som jeg har. (Og det med at jeg veier over 100 kg; ta det med en klype salt. Jeg lurer jo meg selv og nekter å innse hvor feit jeg er, så i virkeligheten er det sikkert over 200...) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Del Skrevet 28. mai 2011 100? Herregud for lettvekter. Jeg veier 130! Kjæresten min er selvsagt blind som ikke ser for ei feit burugle jeg er. Og i tillegg er han vel en tafatt dott som ikke har klart å få seg ei finere dame. Jeg innbiller meg selvsagt ting når jeg mener at han er veltrent og flott, og han kan umulig være ved sine fulle fem når han er i et forhold med meg. Egentlig sitter jeg bare og venter på at han skal kalle meg feit og stygg og gå fra meg. Hm, jeg burde nok vise ham den 160 cm/70 kg-tråden. Da skjønner han sikkert at han har tabba seg kraftig ut. Kamomilla 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 28. mai 2011 #4 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei jeg er ei dundre på hundre og har en samboer som fremdeles har lyst på meg.. Hva er feil?? Jeg føler meg faktisk ganske tiltrekkende når jeg ordner meg også.... Får jeg lov til det?? Jada! Men du er fortsatt kraftig overvektig, og burde prøve å gå ned av helsemessige årsaker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei jeg er ei dundre på hundre og har en samboer som fremdeles har lyst på meg.. Hva er feil?? Jeg føler meg faktisk ganske tiltrekkende når jeg ordner meg også.... Får jeg lov til det?? Nei vet du hva! Det der er helt uakseptabelt! Du skal aldri føle deg tiltrekkende! De gangene du gjør det så burde du tenke over hva du har fått i deg i det siste, for det er helt åpenbart en hallusinasjon. Eventuelt har selvtilliten din fått en helt uforståelig boost. Hilsen Kamomilla, som aldri er så freidig at hun føler seg tiltrekkende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Del Skrevet 28. mai 2011 Mannen min er en naturlig slank mann som i tillegg liker å trene, så han har en virkelig bra kropp. Jeg er ikke glad i å trene, og etter to graviditeter så sliter jeg med å komme meg ned i vekt igjen. Er lenge siden jeg gikk på vekten, men er garantert over 100 kg. Merkelig nok så elsker mannen min meg fordet, vi har til og med sex! Uten at han trenger å rulle meg i mel for å se hvor hullet er Jeg må fortelle han at det er galt, det må jo være noe galt med han siden har fortsatt tenner på meg. Og han har tross alt sett meg mye slankere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #7 Del Skrevet 28. mai 2011 Jada! Men du er fortsatt kraftig overvektig, og burde prøve å gå ned av helsemessige årsaker. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10094200 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 28. mai 2011 #8 Del Skrevet 28. mai 2011 Bedre å være slank og trent enn feit og trent! Dessuten er det veldig få fete mennesker som er i god form, det ligger en liten selvmotsigelse der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #9 Del Skrevet 28. mai 2011 Bedre å være slank og trent enn feit og trent! Dessuten er det veldig få fete mennesker som er i god form, det ligger en liten selvmotsigelse der. Du og uvitenheten din. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #10 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvorfor i alle dager ble denne flyttet til snikk-snakk??? Den burde bli det hvor den var, til nød på skråblikk. Man prøvde bare å være ironisk, var det vanskelig å forstå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #11 Del Skrevet 28. mai 2011 Bedre å være slank og trent enn feit og trent! Dessuten er det veldig få fete mennesker som er i god form, det ligger en liten selvmotsigelse der. Kjære deg! Tror du virkelig ikke vi tjukkaser er fullstendig klar over at det er bedre for kroppen å være slank? Si meg er du helt idiot???? Denne tråden handler vel mere om oss som faktisk har kjærester/mannfolk som liker og tenner på oss for hvordan vi er. For de finnes altså! Er det så galt da? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #12 Del Skrevet 28. mai 2011 Dette er jo ikke noe "motsvar" egentlig. Ingen i den andre tråden så vidt jeg kunne se som mente at det var galt at menn tenner på damer som har noen kilo ekstra. All ære til dem for det. Det er heller ikke noe galt med menn som mister tenninga om dama legger på seg mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #13 Del Skrevet 28. mai 2011 Eventuelt har selvtilliten din fått en helt uforståelig boost. Det kommer helt klart av at resten av dunderbeistene på KG oppfordrer til og romantiserer overvekt. Det er i hvert fall årsaken til at jeg valgte å bli en feit jente på 100kg. Nå venter jeg bare på at de slanke vennene mine skal bli like feite som meg, siden jeg har så god evne til å påvirke deres vekt i retning min. Kjæresten min har forøvrig sex med meg fordi han er glad i meg, ikke fordi han tenner på meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #14 Del Skrevet 28. mai 2011 Jøss, for en tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 28. mai 2011 #15 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei jeg er ei dundre på hundre og har en samboer som fremdeles har lyst på meg.. Hva er feil?? Jeg føler meg faktisk ganske tiltrekkende når jeg ordner meg også.... Får jeg lov til det?? KJEMPEBRA tråd! Jeg var selv ganske fornøyd med kroppen min, selv om jeg veier over 50 kg, faktisk så mye som 68 kg fordelt på 167 cm, helt til jeg gikk inn på kvinneguiden. Da så jeg at det jeg har blitt fortalt av idrettsfolk om at det er passe å veie feks 67 når man er 167 er heeeelt feil. Det er MINST ti kg mindre. Må være noe galt med meg som ikke gidder å slanke meg en 15 kg altså. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #16 Del Skrevet 28. mai 2011 KJEMPEBRA tråd! Jeg var selv ganske fornøyd med kroppen min, selv om jeg veier over 50 kg, faktisk så mye som 68 kg fordelt på 167 cm, helt til jeg gikk inn på kvinneguiden. Da så jeg at det jeg har blitt fortalt av idrettsfolk om at det er passe å veie feks 67 når man er 167 er heeeelt feil. Det er MINST ti kg mindre. Må være noe galt med meg som ikke gidder å slanke meg en 15 kg altså. Ja, det er ganske mange kroppsekstremister på KG. Mange mener helt tydelig at man må være i nedre del av normal-BMI for å kunne kalles normal (ellers er man feit). Og det at to personer med lik høyde og lik vekt kan ha forskjellig kropp er visst helt uforståelig. Og for å gjøre bilde komplett så dukker det opp noen som er pro-ana for å forsterke inntrykket av at man er feit om man veier mer enn 60 kg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #17 Del Skrevet 28. mai 2011 KJEMPEBRA tråd! Jeg var selv ganske fornøyd med kroppen min, selv om jeg veier over 50 kg, faktisk så mye som 68 kg fordelt på 167 cm, helt til jeg gikk inn på kvinneguiden. Da så jeg at det jeg har blitt fortalt av idrettsfolk om at det er passe å veie feks 67 når man er 167 er heeeelt feil. Det er MINST ti kg mindre. Må være noe galt med meg som ikke gidder å slanke meg en 15 kg altså. Høyden din minus 110 er en grei regel på hva man bør veie, med mindre man har ekstremt mye/lite muskler. Mao, du bør veie rundt 57! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 28. mai 2011 #18 Del Skrevet 28. mai 2011 Høyden din minus 110 er en grei regel på hva man bør veie, med mindre man har ekstremt mye/lite muskler. Mao, du bør veie rundt 57! Jeg tror du har glemt den sunne fornuften din her borte 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 28. mai 2011 #19 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Høyden din minus 110 er en grei regel på hva man bør veie, med mindre man har ekstremt mye/lite muskler. Mao, du bør veie rundt 57! Da siterer jeg kjæresten min: "Jeg vil helst ikke du skal veie 57, jeg, da mister du alle formene dine!" Jeg liker å ha former, jeg. Sist jeg slanka meg stoppa jeg på 61 eller noe, fordi jeg begynte å miste puppene mine. Jeg liker å ha kvinnelige pupper og lår. Hvorfor burde jeg veie 57? Er det helsefarlig å veie 68? Slutter kjæresten min å synes jeg er sexy da? Endret 28. mai 2011 av Dragonfly84 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #20 Del Skrevet 28. mai 2011 Høyden din minus 110 er en grei regel på hva man bør veie, med mindre man har ekstremt mye/lite muskler. Mao, du bør veie rundt 57! Å herregud, da skal jeg i følge deg veie 45 kg!! Da er jeg ikke mye pen. Jeg kler ikke å veie under 60 faktisk. Under det så blir jeg beinete og formløs. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå