AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Er 160 høy og veger 50 kg. På tirsdag skal jeg på en motevisning, og har gått på diett og trent for å stramme opp kroppen. Nå er kroppen fin, men jeg skulle gjerne hatt mer markert mage. Derfor lurer jeg på om hvis jeg spiser lite disse dagene, ca halvparten av det jeg pleier(det er kun for disse dagene så ikke kom med pekefingeren) og trener 100 situps i timen i disse tre dagene? Feks 100 situps kl 9, 100 kl ti osv osv så lenge jeg greier utover dagen, kansje med pause i 3 timer midt på dagen eller noe.. og dette skal gjøres frem til tirsdag. Har markert mage fra før,men vil ha enda mer markert. Det er ikke mye fett på magen. Vil dette funke?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Ja, det vil funke helt supert! Unngå å sove i løpet disse dagene også, slik at du kan trene sit-ups da også. Stå på! 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Eh, nei, det vil ikke fungere. For det første er situps en dårlig øvelse som potensielt kan skade ryggen din. For det andre: Du har fett på magen pr i dag, dersom den ikke er markert. Hadde du hatt lav fettprosent i dette området, hadde du allerede hatt markert mage. Alle har magemuskler, de forsvinner ikke bare i løse luften selv om man ikke har gjort ørtenhundre situps, og det er fettet som ligger over de som hindrer de i å synes. Og dette fettet kan ikke fjernes ved å gjøre situps. For det tredje: Man bygger ikke større muskler ved å trene på den måten du beskriver. Antallet repetisjoner er latterlig høyt, og belastningen dermed altfor lav, og det er null restitusjon med i bildet. Ærlig talt.. tre dager i forkant? Litt sent å begynne å tenke på dette nå kanskje? Sier det ikke seg selv at slikt tar lengre tid enn tre dager?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Eh, nei, det vil ikke fungere. For det første er situps en dårlig øvelse som potensielt kan skade ryggen din. For det andre: Du har fett på magen pr i dag, dersom den ikke er markert. Hadde du hatt lav fettprosent i dette området, hadde du allerede hatt markert mage. Alle har magemuskler, de forsvinner ikke bare i løse luften selv om man ikke har gjort ørtenhundre situps, og det er fettet som ligger over de som hindrer de i å synes. Og dette fettet kan ikke fjernes ved å gjøre situps. For det tredje: Man bygger ikke større muskler ved å trene på den måten du beskriver. Antallet repetisjoner er latterlig høyt, og belastningen dermed altfor lav, og det er null restitusjon med i bildet. Ærlig talt.. tre dager i forkant? Litt sent å begynne å tenke på dette nå kanskje? Sier det ikke seg selv at slikt tar lengre tid enn tre dager? Jeg sa jo magen min var litt markert! Det er ikke fett som er problemet,magen er stram den! Men jeg lurte på om jeg kunne få den enda mer markert. Ingen vits i å være spydig
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Jeg sa jo magen min var litt markert! Det er ikke fett som er problemet,magen er stram den! Men jeg lurte på om jeg kunne få den enda mer markert. Ingen vits i å være spydig Jo, når uvitende, utseendefikserte skruller lager tråder som dette, da er det lov å være litt spydig. :D 1
karella Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Nei det vil ikke funke. Du kommer også mest sannsynligvis til å være svimmel, støl og sliten av dette opplegget. Pass heller på å ikke spise mat du blir oppblåst av og ta det med ro. 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 28. mai 2011 #7 Skrevet 28. mai 2011 Spis mat som du ikke blir oppblåst av, men som samtidig gir deg energi til oppdraget. Kos deg på motevisning 1
Genesis Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 spis veldig lite dagen før og samme dag. Drikke veldig små slurker og ofte, slik at magesekken ikke utvider seg. magen vil trekke seg sammen og fremstå som strammere/mer markert!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #9 Skrevet 28. mai 2011 Tusen takk til dere med seriøse svar! Hvilke matvarer gir oppblåst mage?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 28. mai 2011 #10 Skrevet 28. mai 2011 Tusen takk til dere med seriøse svar! Hvilke matvarer gir oppblåst mage? Mat emd mye karbohydrater etter min erfaring, eller veldig "tunge måltider".
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #11 Skrevet 28. mai 2011 Mat emd mye karbohydrater etter min erfaring, eller veldig "tunge måltider". Hva med yoghurt?Spiser mye skyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå