Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #21 Skrevet 12. november 2003 :o Wow det var mange svar! Takk for mye bra info. Jeg må si at jeg ikke helt skjønner det som foreslås om å ligge på siden Hvor gjør jeg av beina da liksom hehehe? Skal jeg holde øverste foten rett opp i en halvtime eller no - Kan bli litt tungt? Jeg finner det jo sikkert ut, men vil spørre dere som kan dette, så slipper jeg så mye surr før nytelsene kan komme i gang Må si jeg gleder meg villt til å prøve, elsker å suge og elsker å bli slikket, må jo bli ultimat bra.
Suzy Skrevet 12. november 2003 #22 Skrevet 12. november 2003 Jeg må si at jeg ikke helt skjønner det som foreslås om å ligge på siden Hvor gjør jeg av beina da liksom hehehe? Skal jeg holde øverste foten rett opp i en halvtime eller no - Kan bli litt tungt? Du må nesten finne ut hva som fungerer best for deg og prøve deg fram - men det er mulig å støtte benet ned på det andre f.eks (bøye beina er lurt ) - ellers er det utrolig hvor lenge man holder ut med en fot i været
Rannva Skrevet 12. november 2003 #23 Skrevet 12. november 2003 :o Skulle 69 ikke være bra??? Altså, liker det på sida, oppå og under. Syns det er dritkult og suge når jeg er oppå, blir så bra vakuum da, og sånn :D Dessuten føles det helt rått og sitte på fjeset til noen, selv om jeg av og til får litt sånn derre, "hm nå har han rompa mi i nesa-komplekser" Å komme samtdidig i den stillingen har jeg nok ikke vært bort, men det er vel fordi jeg er så god på å suge, at mannen glemmer hva han er der for quote] Kunne ikke sagt det bedre selv, Glamourgirl. Bortsett fra at hos oss er det jeg som pleier å glemme meg bort.. :oops:
Sandman Skrevet 12. november 2003 #24 Skrevet 12. november 2003 Syns det er dritkult og suge når jeg er oppå, blir så bra vakuum da, og sånn Vakuum er vel ikke akkurat det optimale, glamourgirl... Det betyr for meg "Suging" i ordets rette forstand, og er et litt uheldig nybegynner-fenomen blant helt unge jenter... :blunke:
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #26 Skrevet 12. november 2003 Vakuum er vel ikke akkurat det optimale, glamourgirl... Det betyr for meg "Suging" i ordets rette forstand, og er et litt uheldig nybegynner-fenomen blant helt unge jenter... :blunke: :o Sandis da, skjønner du ikke hva jeg mener? Når du suger "den veien" blir det ekstra godt for ham, (har jeg fått tilbakemeldinger på :oops: ) Fordi penis får en annen vinkel i munnen, og effekten, minner om vakuum, vanskelig å gi en teoretisk forklaring. Jeg får heller gi deg en demonstrasjon en gang 8)
Lenemor Skrevet 12. november 2003 #27 Skrevet 12. november 2003 Bruker 69 som forspill. Deilig! Da kan jeg jo få opptil 4 orgasmer på en liten kosestund.
Arketypen Skrevet 12. november 2003 #28 Skrevet 12. november 2003 vanskelig å gi og føle hva hun gjør samtidig synes jeg. Men nå kan ikke jeg gjøre alt for mange ting samtidig heller da...
Mette Skrevet 12. november 2003 #29 Skrevet 12. november 2003 Tråden er nå ryddet og delt, hold dere til temaet. Remyline -Moderator-
Joplaya Skrevet 12. november 2003 #30 Skrevet 12. november 2003 men jeg må si det øker nytelsen betraktelig for meg å ha "munnen full" når det går for meg... Gjelder også for meg ja Klart konsentrasjonsfenomenet tar bort litt av fokuset på det som kjennes deilig ut, men det får det jo også til å vare lenger .
Miss Marple Skrevet 13. november 2003 #31 Skrevet 13. november 2003 Vi har bare pøvd det et par ganger, og mannen min har likt det, men jeg har liksom ikke fått det helt store ut av det. Må kanskje gkøre noen nye forsøk ettersom så mange her inne liker det. Kanskje vi får øve oss litt, så går det kanskje bedre. Problemet mitt er at jeg liker å ha full kontroll når jeg suger, men det er ikke så lett når man blir slikket samtidig, for å si det sånn...
Gjest Donna Skrevet 13. november 2003 #32 Skrevet 13. november 2003 Jeg har ikke prøvd ennå - men det skal prøved ut. Det med å ligge på siden høres ok ut - da får man ikke klaus om man ligger underst. MEN - jeg må innrømme jeg får litt sånn .....Ulp - da får han nesen nesten inni rumpa mi ja jo :o :oops: ....er det sånn dere ikke tenker over - eller ser dere ikke på det som et problem? kanskje jeg er litt for "renslig og pirket" av meg bare ........
Arnie Skrevet 14. november 2003 #33 Skrevet 14. november 2003 Aldeles nydelig å ha henne over meg på denne måten... Smaken, synet, duften... mmm... samtidig som jeg kjenner munnen hennes på pikk og baller... *ble litt distrahert her nå* Og at rumpehullet er i nærheten er da slett ikke noe problem - snarere tvert om... Foretrekker henne øverst - tror det er noe med at tyngdekraften får kjønnet hennes til å liksom "åpne seg" mot meg, alt "strutter" mere, på en måte, enn når hun ligger på ryggen. (Kommentar til Chimps kommentar nedenfor: Også nå da, når jeg virkelig *forsøkte* å skrive "nøytralt og ikke-distraherende"...)
chimp Skrevet 14. november 2003 #34 Skrevet 14. november 2003 ARNIE!!!! Mister konsentrasjonen totalt....... :o
Arketypen Skrevet 14. november 2003 #35 Skrevet 14. november 2003 Ikke bry deg om chimp, hun er bare sånn.... 8) Jeg tror det er alt for mye fotball på tv for tiden...
Suzy Skrevet 14. november 2003 #37 Skrevet 14. november 2003 MEN - jeg må innrømme jeg får litt sånn .....Ulp - da får han nesen nesten inni rumpa mi ja jo :o :oops: ....er det sånn dere ikke tenker over - eller ser dere ikke på det som et problem? kanskje jeg er litt for "renslig og pirket" av meg bare ........ Neida, neida!!! Man er da ren - og vil han ned dit kan du regne med at han trives der også Syns det er helt herlig...og håper jeg har noe energi igjen når jeg kommer hjem for nå ble jeg jaggu distrahert! :o :oops:
Dina_ Skrevet 14. november 2003 #38 Skrevet 14. november 2003 Jeg har ennå ikke fått den æren av å ha noen form for oral sex med min kjære.. Har vært sammen i to år, men..
Gjest GG Skrevet 14. november 2003 #39 Skrevet 14. november 2003 Dina, Av flere tråder har jeg sett at mange jenter ikke liker å få sperma i munnen. *sukk* For menn som meg (som nyter å lepje i seg den kvinnelige nektar - gudedrikken framfor noen - til kvinnen vrir seg i ekstase) virker det uforståelig at en noen ikke vil gi sin kjære oralsex. Jeg håper kjæresten din oppdager hva han (og du) går glipp av.
Dina_ Skrevet 14. november 2003 #40 Skrevet 14. november 2003 Jeg gir han, men han gir ikke meg. Har ikke noe problem med å få sperm i munnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå