Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #1 Del Skrevet 11. november 2003 Hei! Jeg lurte bare på om 69 er en døende stilling eller om det er noen som tør å stå fram og si at den er i bruk enda? Hvem er isåfall øverst og nederst? Hvordan blir det best? Går det ann å gi det en enda bedre vri med en leke analt eller vaginalt? Tenkte jeg skulle overraske go'gutten min neste gang og komandere han på plass (hehehe) hvis han har lyst til å prøve noe nytt da. Jeg synes det høres så utrolig spennende og opphissende ut ihvertfall. Jente 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg lurte bare på om 69 er en døende stilling eller om det er noen som tør å stå fram og si at den er i bruk enda? Ikke visste jeg at jeg var medlem av en utdøende rase!!! Stort!!! *tørker lattertårene og tar seg sammen* Jeg står fram og bruker den ennå! Setter pris på denne stillingen (som så mange andre). Beste tips jeg kan gi er at det er mest behagelig når begge to ligger på siden. Da slipper en av partene å føle seg kvalt... Ellers er det vel bare å prøve seg fram, rett og slett, og tviholde på konsentrasjonen - for det er ikke bare lett å gjøre godt når det blir godt Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Ikke visste jeg at jeg var medlem av en utdøende rase!!! Stort!!! *tørker lattertårene og tar seg sammen* Jeg står fram og bruker den ennå! Setter pris på denne stillingen (som så mange andre). Beste tips jeg kan gi er at det er mest behagelig når begge to ligger på siden. Da slipper en av partene å føle seg kvalt... Ellers er det vel bare å prøve seg fram, rett og slett, og tviholde på konsentrasjonen - for det er ikke bare lett å gjøre godt når det blir godt Suz Nå skrev du det jeg skulle, Suzy! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Nå skrev du det jeg skulle, Suzy! :fy: Great minds think alike, MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 11. november 2003 #5 Del Skrevet 11. november 2003 Det ryktes at det nå skal være kun to par i Norge som fortsatt driver med denne gammeldagse aktiviteten. ...69 er ikke en "brukervennlig" aktivitet, ens egen nytelse er begrenset så lenge man konsentrerer seg om å gi den andre nytelse. Mye bedre å bytte på, gi oralt først, og få etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2003 #6 Del Skrevet 11. november 2003 ...69 er ikke en "brukervennlig" aktivitet, ens egen nytelse er begrenset så lenge man konsentrerer seg om å gi den andre nytelse. Mye bedre å bytte på, gi oralt først, og få etterpå. Som jeg sier - det krever litt konsentrasjon - men jeg må si det øker nytelsen betraktelig for meg å ha "munnen full" når det går for meg... Suz - uten konsentrasjonsvansker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2003 #7 Del Skrevet 11. november 2003 Great minds think alike, MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. november 2003 #8 Del Skrevet 11. november 2003 69 er helt OK for litt variasjon........Funker best m meg øverst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #9 Del Skrevet 11. november 2003 Sambo synes det er helt topp, jeg synes det er fryktelig vanskelig og konse . Egentlig burde det jo være omvendt- Det er jo menn som kun kan gjøre en ting av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 11. november 2003 #10 Del Skrevet 11. november 2003 Funker fint som f, det! Men det krever litt øvelse, og kanskje også litt kompatible kroppslengder? Dama oppå! Så har man en delig rumpe man kan kose med innen rekkevidde Kvaliteten på oralsexen blir vel ofte bedre når man får konset kun på sin egen oppgave, men jeg synes det er en nær og fin greie. Stas når man lykkes med timingen og kommer samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2003 #11 Del Skrevet 11. november 2003 Stas når man lykkes med timingen og kommer samtidig! Men DET er vanskelig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 11. november 2003 #12 Del Skrevet 11. november 2003 Men DET er vanskelig det! Dritvanskelig. Også er det viktig å sjekke at frøkna ikke har noen bitereflekser knyttet til orgasmesammentrekningene :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GG Skrevet 11. november 2003 #13 Del Skrevet 11. november 2003 69 er på ingen måte død!! Enig at liggende på siden er deilig - begge slapper av og man kan holde på lenge og bare nyte. Og mannen kan bruke hennes nedre lår som hodepute ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2003 #14 Del Skrevet 11. november 2003 Dritvanskelig. Også er det viktig å sjekke at frøkna ikke har noen bitereflekser knyttet til orgasmesammentrekningene :o Dårlige erfaringer??? (jeg måtte bare spørre!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 11. november 2003 #15 Del Skrevet 11. november 2003 Dårlige erfaringer??? (jeg måtte bare spørre!!) Nei, heldigvis Bank i bordet! Men jeg hatt ei dame bite ganske hardt i fingeren min ved en slik anledning, uten at jeg klarte helt å fastslå hvor bevisst det var. Greit å sørge for at det ikke er mer ... tynnskinnede legemsdeler :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 11. november 2003 #16 Del Skrevet 11. november 2003 ...69 er ikke en "brukervennlig" aktivitet, ens egen nytelse er begrenset så lenge man konsentrerer seg om å gi den andre nytelse. Mye bedre å bytte på, gi oralt først, og få etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 11. november 2003 #17 Del Skrevet 11. november 2003 :o Skulle 69 ikke være bra??? Altså, liker det på sida, oppå og under. Syns det er dritkult og suge når jeg er oppå, blir så bra vakuum da, og sånn :D Dessuten føles det helt rått og sitte på fjeset til noen, selv om jeg av og til får litt sånn derre, "hm nå har han rompa mi i nesa-komplekser" Å komme samtdidig i den stillingen har jeg nok ikke vært bort, men det er vel fordi jeg er så god på å suge, at mannen glemmer hva han er der for Hvis du er nybegynner, er kanskje begge på sida best. Men jeg skal love deg at gutten blir kåt hvis du sitter oppå, og suger. Ganske stilig... Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #18 Del Skrevet 11. november 2003 Mmmm ... Hun ligger øverst, spriker med lårene og presser den deilge, våte herligheten ned mot ansiktet mitt så nektaren renner... Samtidig som tungen hennes masserer pikkhodet mitt .... Himmelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2003 #19 Del Skrevet 11. november 2003 Mmmm ... Hun ligger øverst, spriker med lårene og presser den deilge, våte herligheten ned mot ansiktet mitt så nektaren renner... Samtidig som tungen hennes masserer pikkhodet mitt .... Himmelsk. Wow.... *kald, varm, kald, varm* Tror jeg må hjem snart gitt..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 11. november 2003 #20 Del Skrevet 11. november 2003 69, ja takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå