Gå til innhold

Heggedal Hovedgård

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg i september, og sliter med valg av bryllupslokale. Vi hadde i utgangspunktet tenkt å ha et sted der vi kan ha med drikkevarer selv, men det er ikke lett å få til.... Mye er utleid allerede...

Vi har tenkt et sted i Askerområdet eller Oslo vest. Har vært og sett på Heggedal Hovedgård, men er litt usikker .. Noen som har vært der som kan dele med sine erfaringer ?? Evt. komme med noen andre gode forslag ?

Takknemlig for hjelp :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha festen på Nordre Skøyen Hovedgård og synes det stedet er veldig fint!

Skrevet

Eller hva med Drengsrud Gård i Asker?

Skrevet
Eller hva med Drengsrud Gård i Asker?

Nydelig sted (men håper du har et godt budsjett, for det koster 25 000,- for leie av lokalet inkl. ingenting :o - dette i følge prisene jeg fikk tilsendt).

Skrevet

Nydelig sted (men håper du har et godt budsjett, for det koster 25 000,- for leie av lokalet inkl. ingenting :o - dette i følge prisene jeg fikk tilsendt).

I know!! Det koster skjorta, men fy så fint det er der!!! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv http://www.schaftelokken.no. Der har man lov til å ta med drikkevarer selv. Plass til 80 gjester til middag. Lekkert sted, som ligger på Frogner, mellom Frognerparken og Bygdøy Allé.

Skrevet

Tveter gård er jo nydelig.. (med utsikt over Semsvannet osv... )

Skrevet

Vi hadde festen vår på Vennskaben i Asker. Flott sted - fikset alt selv. Kostet 4000 å leie der for en helg.

Skynd deg, steder blir for leid ut.

Skrevet

Jeg hadde gått for Heggedal Hovedgård. Har vært der i barnedåp, det er kjempefint der.

:lol:

Skrevet
Eller du kan prøve Asker Museum...

De har betjening som jobber svart. Ikke særlig positivt synes jeg...

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Jeg ville ikke valgt Hvalstrand Bad, hvertfall ikke i september. Det er dyrt og ikke særlig pent inne... Kanskje greit nok i solskinn, men pyton i regnvær.

Skrevet

Tusen takk for alle svar, har fortsatt ikke bestemt oss , men nå har vi i alle fall en del valgmuligheter

Takk,takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...