AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Er det bekymringverdig at barn i 10-årsalderen leker leker der de later som at mel er narkotika?
lowercasecaps Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Er det bekymringverdig at barn i 10-årsalderen leker leker der de later som at mel er narkotika? De leker vel ikke med maten, gjør de vel? Det ville værtfall vært bekymringsverdig! Endret 27. mai 2011 av lowercasecaps 1
leirbål Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Dette har du eller noen andre spurt om før her inne. Ja litt. Jeg ville snakket med dem om hvordan narkotika ødelegger livene til utrolig mange mennesker. Antagelig vet de ikke hvor farlig det i virkeligheten er, og tuller med noe de tror er tøft.
Inx Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Nei, dette er ikke farlig.... Barna har jo ikke særlig peiling, bortsett fra at narkotika er skummelt og farlig. De ønsker altså litt "spenning" i leken. Jeg og mine kamerater lagde "lekebomber", lekevåpen, lekenarkotika og lekedynamitt i 8-12års alderen.. Hadde vi vokst opp i dag tipper jeg samtlige av oss ville hatt et institusjonsrulleblad...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå