AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Nå kjeder jeg meg noe helt forferdelig. Lyst å se film, men av alle 780 dvd-ene jeg har så er det ikke lett å finne noe også orker jeg heller ikke. Også må jeg tisse, men orker ikke å gå.
Plutseliten Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Gå på do, tiss, så velger du en dvd i blinde.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Stakkars Ja, jeg vet. Det er faktisk synd i meg. Har vondt i hele kroppen nå siden jeg kjeder meg sånn. Jeg blir så lat på kvelden også.
Chiyo Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Velg type DVD du er i humør for ført og ta bort alle de andre. Det er utrolig hvor mye enklere valget blir når du har bestemt deg hvor komedie, trist film eller action.
lowercasecaps Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Vi har alle vårt å slite med. Hva sliter du med da, vakre vene?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Hva sliter du med da, vakre vene? Noe jeg sliter med veldig ofte på denne tiden av døgnet. Rett og slett om jeg skal fortsette å sitte på KG eller gå og legge meg. Det skal ikke være lett. :frown: Tror forøvrig ikke jeg er alene om å å slite med det, eller?
lowercasecaps Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Noe jeg sliter med veldig ofte på denne tiden av døgnet. Rett og slett om jeg skal fortsette å sitte på KG eller gå og legge meg. Det skal ikke være lett. :frown: Tror forøvrig ikke jeg er alene om å å slite med det, eller? Har du noen gang tenkt over hvor mange av aktivitetene dine som tar tid, og hvor mange som bruker tid? Det problemet har jeg aldri hatt.
Plutseliten Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Noe jeg sliter med veldig ofte på denne tiden av døgnet. Rett og slett om jeg skal fortsette å sitte på KG eller gå og legge meg. Det skal ikke være lett. :frown: Tror forøvrig ikke jeg er alene om å å slite med det, eller? Du er ikke alene
Wonders Skrevet 26. juni 2011 #11 Skrevet 26. juni 2011 (endret) Jeg pleier å se xtra materiale av en film jeg liker. Intervjuer, hvordan de laget den, spesialeffekter og takeouts. Eller se en film du liker med directors kommentarer så lærer du masse nytt om filmen du ellers ikke hadde funnet ut. For selve filmen kan man jo nesten utenatt Endret 26. juni 2011 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå