Tjorven Skrevet 11. november 2003 #1 Skrevet 11. november 2003 Så var altså Ungkaren over for denne gangen og de valgte hver sin jente. Jeg er overhodet ikke overrasket over valgene, og synes i grunnen at hele serien har vært ganske forutsigbar... Men hva synes dere om resultatet og hva synes dere om måten de valgte jente på? Personlig hadde jeg veldig sansen for måten Andreas gav ringen til Tess, mens frieriet til Max synes jeg rett og slett var pinlig... :oops: I dag kan vi jo også lese i VG at forholdet mellom Max og Marie tok slutt....er dere overrasket?
MarianneE Skrevet 11. november 2003 #2 Skrevet 11. november 2003 I dag kan vi jo også lese i VG at forholdet mellom Max og Marie tok slutt....er dere overrasket? Venta bare på det......
Gjest Madam Felle Skrevet 11. november 2003 #3 Skrevet 11. november 2003 Skla vel mye til å holde liv i et forhold som har vart noen uker når en ikke får treffe hverandre på lang tid. Var som forventet, tror Max ble blendet av det ytre, og ikke det indre, men igjen det er min mening. Kjenner ikke jenta så hva vet vel jeg hva hun har mellom ørene
tuji Skrevet 11. november 2003 #4 Skrevet 11. november 2003 Jeg ble skuffet over siste episode. Hadde ventet litt mer brask og bram og tårer. SKikkelig gørr når verken Kathrine eller Nadya knakk sammen i limousinen etterpå. De utkårede virket heller ikke superhappy. Stygg ring, forresten.
Gjest Emera Skrevet 11. november 2003 #5 Skrevet 11. november 2003 Ikke overrasket i det hele tatt. Men et forhold som er startet i eventyrland kan da ikke fungere i den virkelige verden! Så vidt jeg vet er det ikke mange av parene i den amerikanske varianten som holder sammen ennå, heller.
~sikka~ Skrevet 11. november 2003 #6 Skrevet 11. november 2003 Så vidt jeg vet er det ikke mange av parene i den amerikanske varianten som holder sammen ennå, heller. Trista og han fyren skal jo gifte seg til jul da ... men de andre er det slutt med ja.
Amber Skrevet 11. november 2003 #7 Skrevet 11. november 2003 Forutsigbart ja! Alle kunne jo se at Marie aldri åpnet seg for Max, og hennes "ja" var jo nesten flaut... hun mente det jo ikke! Han dreit seg rett ut da han ikke valgte Katrine, hun er jo en knalldame. De hadde passet sammen tror nå jeg.
Kaktus Skrevet 11. november 2003 #8 Skrevet 11. november 2003 Enig i at finalen ble for platt og forutsigbar. Og pinlig... "Jeg lurte på om du vil bli kjæresten min?" - for så og fri og slenge på "en gang i fremtiden"... Det var jo ikke i nærheten av romantisk engang... Ingen bombe at det ble slutt fort.
April Skrevet 11. november 2003 #9 Skrevet 11. november 2003 Trista og han fyren skal jo gifte seg til jul da ... men de andre er det slutt med ja. Det er ikke slutt med Andrew og Jennifer heller, bare sånn for å ha alt på det rene...Synes de var så søte sammen, men den norske ungkaren ble ganske labert i forhold! Har bare sett 3-4 episoder også!! Synes det var latterlig dårlig! Finalen ble jeg flau over, stygg ring også(ikke at det har så stor betydning)..
~sikka~ Skrevet 11. november 2003 #10 Skrevet 11. november 2003 Det er ikke slutt med Andrew og Jennifer heller, bare sånn for å ha alt på det rene...Synes de var så søte sammen, men den norske ungkaren ble ganske labert i forhold! Har bare sett 3-4 episoder også!! Synes det var latterlig dårlig! Finalen ble jeg flau over, stygg ring også(ikke at det har så stor betydning).. Hadde helt glemt Andrew og Jen jeg takk for oppdateringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå