AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Noen som vet når disse seriene vil være mulig å få kjøpt? - Frustrete fruer sesong 7 - Greys anatomy sesong 7 - Brothers and sisters sesong 5 Er de i det hele tatt ferdig innspilt? Har de begynnt og sende disse på tv i amerika?? Prøvd og lette litt rundt på nettet selv, men er ikke så flink til og finne sånne ting, så da håper jeg noen snlle KG brukere kan/vil hjelpe meg? =D
CocoPiaf Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Frustrerte Fruer er ferdig i alle fall, men er ikke sikker på når den sesongen kommer på DVD
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Frustrerte Fruer er ferdig i alle fall, men er ikke sikker på når den sesongen kommer på DVD Har den blitt vist på tv allerede? hvorhen da? i Norge eller amerika?
rrakel Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Sesong 7 er akkurat ferdig i US and A ja, så den vil sikkert komme på DVD om ikke så alt for lenge. Play.com har følgende beskjed: Coming soon: This item is not currently available to order. Enter your email address, click the ‘Notify me’ button and we’ll let you know as soon as it becomes available to pre-order.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Hvilken sesong av frustrete fruer er det som går på tv 2 for tiden?
Sofiemor Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Hvilken sesong av frustrete fruer er det som går på tv 2 for tiden? Det er vel sesong 7 det:)
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 Det er vel sesong 7 det:) Yuhhu, =) så det var episode 17 som skulle spilles i dag, da er det snart sesong avslutning der også regner jeg med =) Da kan det ikke være så lenge til det er å få kjøpt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå