sophiaM Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Har kjøpt meg denne kjolen. Vil ha det enkelt uten for mye smykker og tilbehør. Hadde tenkt øredobber og armbånd. Skal ikke ha noe i håret, men la det henge løst. Skoene er nude. Noen forslag?
Shoe Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Tja... Har du noen litt lange, ensfargede øredobber i gull? Det tror jeg hadde blitt fint. Kjolen er veldig søt som den er, så ikke bruk for mye tilbehør eller sminke.Du blir sikkert fin!
Gjest BabyBlue Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Kjolen er jo nesten et smykke i seg selv pga. det fine "beltet". Men hadde blitt fint med noen enkle gulløredobber, ja
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Har kjøpt meg denne kjolen. Vil ha det enkelt uten for mye smykker og tilbehør. Hadde tenkt øredobber og armbånd. Skal ikke ha noe i håret, men la det henge løst. Skoene er nude. Noen forslag? Må bare si at den kjolen er så nydelig!!
sequin Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 ville ikke brukt særlig mye med smykker, men kanskje øredobber og et par ringeer, + et par smashing sko, kjølen er jo vakker!
Miss Independent Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Spørs litt hva anledningen er? Kjolen er jo "smykket" i seg selv med det båndet, så jeg tror jeg ville gjort det rent og enkelt. Øredobber og en ring til? Sølvfarget/hvit. Men kan også være et hint av fargen som er i kjolen. Veldig fin kjole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå