Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk fartsbot for en tid tilbake, var litt sein med å betale (et par uker over tiden), men betalte for to måneder siden. Fikk så varsel for en måned siden at dersom jeg ikke betalte ville boten bli inndrevet med tvang. Jeg tenkte ikke noe mer på det, for jeg har jo betalt. I dag fikk jeg brev om at lønnslipp o.l må sendes inn fordi fartsboten skal trekkes fra lønnen min. Sjekket med nettbanken, og jeg betalte korrekt sum til rett konto for 2 mnd siden. Tlf til Statens Innkrevningssentral var stengt da jeg ringte, og åpner ikke igjen før mandag.

Så da lurer jeg på, har noen vært i lignende situasjon og vet om dette lett lar seg ordne? Jeg har god økonomi, har aldri hatt inkasso eller betalingsanmerkning før og syns hele situasjonen er ganske ubehagelig. Skal gjerne betale gebyr fordi jeg betalte for seint, men syns det er urimelig å måtte betale beløpet to ganger...

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Har aldri hatt noen problemer med dem.

Forklar situasjonen, vis til dato du har betalt...dersom de er litt vriene, så kan du jo bare få utskrift fra banken din som du kan vise dem.

Skrevet

Det ordner seg. :) Bare ring dem på mandag.

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk er SI noen av de enkleste å ha med å gjøre.

Så lenge du har betalt sender du bare kvittering, så fikser alt seg :)

Skrevet

Jeg ringte de en gang og fikk veldig godt inntrykk av kundeservicen deres. Garantert ikke noe problem om du har betalt. Sikkert en eller annen misforståelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...