Miracl3 Skrevet 11. november 2003 #1 Skrevet 11. november 2003 Hvilken merker er dere fornøyd med. Oppgi gjerne også pris.
Gjest Shivani Skrevet 11. november 2003 #2 Skrevet 11. november 2003 Ingen over, ingen ved siden: Chanel. Jeg liker de med 4 farger i. De sitter bra, selve skyggen er av meget god kvalitet, lett å legge både tørr og våt (jepp!). Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye det er for dem, men kan tenke meg kanskje rundt 300 (?). Men de varer og varer og blir aldri tomme. :blunke:
Gjest Ethereal Skrevet 11. november 2003 #3 Skrevet 11. november 2003 Så forskjellig kan smaken være... Jeg liker IKKE de firerøyenskyggene fra Chanel. De er harde å legge, og sitter ikke særlig lenge. En slik kvartett koster 400NOK, hvis jeg ikke tar helt feil. Men jeg liker singeløyenskyggene i serien Iréele Ombre, og favoritten er en skygge som heter Venus, som er nesten champagnefarget med litt skimmer i. Ellers er øyenskyggene til Revlon (ganske billig, rundt hundrelappen) flotte, eller Rubinstein.
Ling Skrevet 11. november 2003 #4 Skrevet 11. november 2003 Må henge meg på Chanel kjøret... :D Ellers er nok favoritten Bobbi Brown - fantastiske farger og holdbarhet, og der er en drøm å legge! Anbefaler en titt på web siden deres: bobbibrowncosmetics.com
Gjest care Skrevet 11. november 2003 #5 Skrevet 11. november 2003 Kanebo liker jeg. Pris: litt over 200 kroner :blunke:
tuji Skrevet 11. november 2003 #6 Skrevet 11. november 2003 Chanel sine er best, og de med fire koster 360 kroner.
Tusseline Skrevet 11. november 2003 #7 Skrevet 11. november 2003 Vinneren er Christian Dior- uten tvil!
Orthia Skrevet 11. november 2003 #8 Skrevet 11. november 2003 Chanels firer. Helena Rubinstein. Tror jeg betalte 180 for en enkel sist.
Gjest Étoile Skrevet 11. november 2003 #10 Skrevet 11. november 2003 Chanels firer er favoritten hos meg også!
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #11 Skrevet 12. november 2003 Hm - med fare for å bli halshugget her: Jeg har hatt mange dyre øyenskygger, bla Dior, Chanel, Lancome....men for å være helt ærlig; synes jeg ikke de er stor bedre enn dem fra H&M, Isadora eller Revlon....
Frk Doodad Skrevet 12. november 2003 #12 Skrevet 12. november 2003 Har aldri funnet en eneste favoritt, men et par skuffelser har jeg. (et kan jo være greit med tips om hva man bør styre unna også...) Kanebo; jeg synes de drysser en del, ganske irriterende! Estee Lauder; Synes de er alt for duse i fargen, vil gjerne at skyggene gir litt farge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå