Gjest boblebrus Skrevet 27. mai 2011 #21 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har HTC Desire HD og er superfornøyd, men alle HTC telefonene bygger på samme prinsipp og er meget enkle å bruke, så jeg vil trygt anbefale dem Kjæresten min har en HTC Wildfire, og den er også veldig enkel i bruk. Synes du skal satse på en HTC Desire jeg! Den har jo vunnet flere tester og virker veldig bra. Og det finnes utrolig mange app'er en kan laste ned fra Android Market (en liten knapp man trykker på - og vips! masse stæsj! ). Som nevnt tidligere her, er det eneste minuset batterilevetiden. men jeg har merket at dette bedrer seg etterhvert som man har hatt telefonen en stund og fått ladet den opp flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #22 Skrevet 27. mai 2011 Jeg solgte min etter to måneder fordi skjermen er ubrukelig i sollys. For meg som er mye ute, gjorde det hele telefonen ubrukelig.
Anglofil Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #23 Skrevet 27. mai 2011 Takk for mange gode svar, setter veldig pris på det! Jeg tror kanskje jeg går for HTC Desire S, mest pga lagringskapasiteten som jeg har forstått er noe bedre. Det var ikke så stor forskjell i pris at jeg ikke kan overleve det. Mvh Yvonne
DBM Skrevet 27. mai 2011 #24 Skrevet 27. mai 2011 Tror det er det beste valget du kan gjøre til den prisen
Anglofil Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #25 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Da ble det en HTC Desire S, jeg gleder meg! Mvh Yvonne Endret 27. mai 2011 av Yvonne
Gjest Trolltausa Skrevet 29. mai 2011 #26 Skrevet 29. mai 2011 Har selv Desire og er fornøyd, har og laget en liten liste over anbefalinger for å få batteriet til å faktiske klare vare litt: http://h3x.no/2010/07/11/getting-the-most-of-your-htc-desire-battery Det er greit å lære seg først som sist at daglig lading nok er nødvendig. Hvis du ser etter andre Android-telefoner så pass for all del på å velge en med nok RAM. Desire har 576MB og er kjapp, Hero derimot har 256MB og er suppetreig i forhold. Det kommer sikkert an på hvordan en bruker telefonen. Den første tiden ladet jeg ca hver 3 dag, men etter at jeg hadde fullladet den 3-4 ganger var det tilstrekkelig å lade den en gang i uken. Men en ting jeg vil anbefale til de som kjøper touch-mobil er å sette på "invisible Shield" på skjermen for å beskytte den mot riper og skader.
DBM Skrevet 29. mai 2011 #27 Skrevet 29. mai 2011 Men en ting jeg vil anbefale til de som kjøper touch-mobil er å sette på "invisible Shield" på skjermen for å beskytte den mot riper og skader. Jeg hadde på invisible shield i et halvt års tid. Nå er det snart et halvt år siden jeg tok den av, og jeg kan ikke se noen skader på skjermen. Avhenger av hvor forsiktig man håndterer telefonen.
Gjest Trolltausa Skrevet 30. mai 2011 #28 Skrevet 30. mai 2011 Jeg hadde på invisible shield i et halvt års tid. Nå er det snart et halvt år siden jeg tok den av, og jeg kan ikke se noen skader på skjermen. Avhenger av hvor forsiktig man håndterer telefonen. Det er jeg selvsagt enig i. Selv har jeg den i en egen veske hele tiden, og har heller ikke skader på skjermen, men andre jeg kjenner har fått riper veldig raskt på sin telefon (gjelder alle touch-mobiler). Jeg skulle utdypet litt: har du mobilen liggende løst i vesken eller lommen, der den lett kan komme i kontakt med skarpe gjenstander (penner, nøkler eller andre ting), anbefaler jeg å sette på "invisible Shield" for å beskytte skjermen.
Anglofil Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #29 Skrevet 6. juni 2011 Da har jeg fått min nye HTC Desire S og jeg er strålende fornøyd! Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #30 Skrevet 16. juni 2011 Spør videre i denne tråden jeg, siden det var god respons her, i allefall for litt siden Men kan noen fortelle meg hvor jeg finner smilefjesene/tegnene?? (htc desire s) Og om noen, vær så snill, kan fortelle meg litt om alle disse apps`ene? Jeg er helt grønn på sånne smart telefoner, og er litt "blond" når det kommer til dette. Noen som kan gi en liten innføring?
Kamikatze Skrevet 16. juni 2011 #31 Skrevet 16. juni 2011 Spør videre i denne tråden jeg, siden det var god respons her, i allefall for litt siden Men kan noen fortelle meg hvor jeg finner smilefjesene/tegnene?? (htc desire s) Og om noen, vær så snill, kan fortelle meg litt om alle disse apps`ene? Jeg er helt grønn på sånne smart telefoner, og er litt "blond" når det kommer til dette. Noen som kan gi en liten innføring? Hva står det i bruksanvisningen, da?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #32 Skrevet 16. juni 2011 Hva står det i bruksanvisningen, da? Det kom ikke med noen bruksanvisning? Bare sånn enkelt sammenbretta info ark. Kanskje denne mobilen er for smart for meg altså..
Anglofil Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #34 Skrevet 16. juni 2011 Jeg lager bare smilefjes med tegnene som dukker opp ved å trykke på 12#-knappen. Apps er veldig enkelt. Trykk på ikonet hvor det står "Marked", og rett og slett trykk på den app'en du vil ha. Trykk på "last ned". Mvh Yvonne
Gjest Trolltausa Skrevet 17. juni 2011 #35 Skrevet 17. juni 2011 Det kom ikke med noen bruksanvisning? Bare sånn enkelt sammenbretta info ark. Kanskje denne mobilen er for smart for meg altså.. Bruksanvisningen ligger inne på telefonen under "acrobat reader".
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #36 Skrevet 17. juni 2011 Har du prøvd å holde inne enter-tasten? Prøvde nå, og det fungerte ikke. Kanskje jeg kan laste ned en sånn app som erstatter det gamle sms systemet? Handcent f.eks?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #37 Skrevet 17. juni 2011 Jeg lager bare smilefjes med tegnene som dukker opp ved å trykke på 12#-knappen. Apps er veldig enkelt. Trykk på ikonet hvor det står "Marked", og rett og slett trykk på den app'en du vil ha. Trykk på "last ned". Mvh Yvonne Ja, har fått satt meg litt mer inn i det nå Og lasta ned noen tøffe apps GØY
Heart7086 Skrevet 17. juni 2011 #38 Skrevet 17. juni 2011 Mine smileys er å finne på 12#, når jeg legger tlf på siden så er den på høyre side(skriver bestandig med telefonen på siden). Så er det en "knapp" helt til venstre nederst på skjermen hvor det står 1/2, der er det flere tegn og smileys.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #39 Skrevet 17. juni 2011 Mine smileys er å finne på 12#, når jeg legger tlf på siden så er den på høyre side(skriver bestandig med telefonen på siden). Så er det en "knapp" helt til venstre nederst på skjermen hvor det står 1/2, der er det flere tegn og smileys. På htc desire s?? Prøvd det, men kommer ikke opp noen smileys til meg, nei...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå