AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 noen som har vært her? er det et sted dere kan anbefale? hva kan en se og gjøre her?
Tears.of.the.Sun Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har vært der. Var ikke akkurat mye å se. Byen bar fortsatt en slags splittet følelse. Kanskje ikke så rart når den ene halvdelen av byen er av gammel, nedslitt standard mens den andre er rake motsetningen. Det er mye å gjøre der likevel. Hmm, men det kommer litt an på hva du er interessert i. Det er jo en hovedstat så det vil naturligvis være ting å se.
fionel Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 "åpner" denne igjen da, da vi snakker om tur til warszawa uken før julaften.
reiselyst72 Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Warszawa er en grei by å ta noen dager i: - Koselig i tusle i gamlebyen. - Bra shopping, få med deg kjøpesenterne Arcadia og "Gule Terasse" ved jernbanestasjonen. - Billige hotell, mat og drikke. Du får ofte luksushotell i helgene for 500 - 600 kr. - Dere bør få med dere Warszawa Rising museet. Det skal være et julemarked også rett ved gamlebyen utenfor slottet, har ikke fått med meg det selv. Jeg foretrekker Krakow for en langhelg, men Warszawa er helt greit det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå