Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere år ønsket meg hvitere tenner og nå er tiden inne !

Jeg vil bleke tennene mine på et ordentlig profesjonelt tannlegesenter i Oslo og lurte på om noen hadde noen erfaringer eller hørt rykter om noen bra steder? Jeg har ingen peiling, men vil som sagt gjerne ikke gjøre det selv, men ha en tannlege gjøre det for meg.

Jeg ville satt veldig pris på svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp på nettet i steden! Det er samme blekemiddelet som tannlegen bruker. Bare mye billigere å gjøre det selv. Funker bra, og tennene blir skikkelig hvite, men vær forberedt på ising..Det eneste du burde passe på er at tennene er uten hull og slikt, men det kan du få sjekket hos tannlegen med en vanlig kontroll.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er stor forskjell i kvaliteten på tannbleking om du velger den ene eller den andre tannlegen.

Jeg fikk laget skinne hos min tannlege, og kjøpte blekemiddelet også hos min tannlege. Ble anbefalt å bruke skinne over 8-10 dager, for da kan man styre hvor hvitt man vil ha det selv, stoppe når man synes det ser pent ut.

Den man tar hos tannlegen som tar noen minutter, da blir det hvitt, ferdig med det, man kan ikke regulere hvitheten.

Det virker ikke på alle da, jeg har litt gulige tenner, og det ble ikke noe merkbar endring på mine tenner.

Skrevet

Ok. Men har dere noen navn på klinikker som er bra i oslo? :)

Gjest Nanette
Skrevet

Gjør det hos en tannlege så er du trygg.

Skrevet

kan jeg gjøre det hos min faste tannlege?

Gjest Nanette
Skrevet

Ja, det er best å gjøre det hos tannlegen, da er du sikker på at det er trygt og ikke skader tennene dine unødig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...