Gjest Vettel Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Usj. Burde være forbundt med internett for gravide! Og prøvere! Men slik er det: tirsdag 26 april ble det tatt ut egg ved ICSI torsdag 28 april inn med egg. To uker senere, onsdag 11 mai tok jeg test, positiv etter utgangstiden. søndag 15 fort positiv test med digitaltest! Får flere graviditetssymtomer! 1,5 uker senere, onsdag 25 mai UL, de kunne ikke se noe på UL, ikke i livmor ikke utenfor. Symtomer øker. Vet de hatt problemer før å se noe på skjermen (sjekk underveis i IVF) og var tissatrengt, tisser jo hundre ganger om dagen, ømme pupper, reagerer på lukter. fredag 27 mai Hcg hadde økt (vet ikke hvor mye), men er bare på 264. Idag mer symptomer enn igår, mer ømme bryst bl.a. Skal ta ny hcg neste uke. ...Og nå har jeg dessverre lest att hcg kan være svært lavt hos visse personer (er jo noen som tester negativt leeenge). Men dårlig UL + lav hcg er vel likt med Missed Abortion?? Men hvorfor kjenner jeg meg mer gravid idag da? Ikke spor av blødninger heller. Lukta er like sensivit, viss mat jeg ikke orker tanken på. På UL var jeg altså enten 5 uker 5 dager på vei eller 6 uker og 1 dag. De sa ulikt på klinikken. UL-legen regnet 6 uker og en dag, og da burde vel hjertet vist seg? Innbilder meg også at egget tok tid før det festet seg, hadde masse stikkninger først fire dager etter innsetting. (om det spiller noen rolle da, men i fht hcg er det jo viktig...) Anyone?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Hvis du en mnd etter innsettingen bare har hCG på 264 så er ikke det så positivt. Hjertet burde så absolutt sees i uke 6 ja. Du må nesten bare vente på neste hCG prøve. Har du testet selv i det siste?
Gjest Vettel Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Ikke testet selv nei... Vil jo egentlig stole på legen! http://www.craigmedical.com/hcg_system_amount.htm Lurer på en ting: Hvis man i uke 5 har lavest verdi på 19, så kan den jo ikke sprette til lavest verdi i uke seks til 1080, eller jeg som ikke kan regne..? :gjeiper: La oss si uke 5 mandag 19 Onsdag 38 Fredag 76 Søndag 152 Uke 6 Mandag 304
Gjest Alabama Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Nei, ikke helt det samme. Men jeg hadde MA hvor fosteret mest sannsynlig døde i uke 4-5 og jeg hadde HCG på 4000 da det ble oppdaget i uke 10.
Gjest Vettel Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Pratet med de på IVF igår, de trodde ikke det var gravididtet utenfor livmoren, da burde taller vært høyere. Men att det er en graviditet som ble avsluttet tidligere, men enda avgir hormoner. Så bare og vente på at kroppen skal støte ut, eller medisinsk abort. Hcg igår var på 586, ny blodprøve og UL på tirsdag. HÅPER virkelig att kroppen order opp selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå