Zarabi Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har nettopp kjøpt meg The sims tre og tilleggspakken reiselyst. Jeg ønsker å gjøre noen endringer på instillinger, som f.eks skru av aldringen. Men jeg får ikke endret på den. Den lar seg ikke rikke. Hva kan årsaken til dette være...bug?? Eller er det noe jeg må gjøre??
Gjest Hannee Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har nettopp kjøpt meg The sims tre og tilleggspakken reiselyst. Jeg ønsker å gjøre noen endringer på instillinger, som f.eks skru av aldringen. Men jeg får ikke endret på den. Den lar seg ikke rikke. Hva kan årsaken til dette være...bug?? Eller er det noe jeg må gjøre?? Trodde ikke det fantes noen funksjon som kan skru av aldringen. Du kan laste ned juksekoder etc. som gjør det. Men selve spillet har ikke en slik funksjon så vidt jeg vet.
Gjest Hannee Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Men husker jeg riktig kan du bli veldig flink i hagearbeid og dyrke en blomst som gjør simmene yngre.
Zarabi Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2011 på innstillinger er det jo noe som heter det...
Gjest Blubberella Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 på innstillinger er det jo noe som heter det... Jepp, man kan stille opp eller ned livslengde på simmene under innstillinger, og så kan man også huke av for "skru av aldring".
Gjest Hannee Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Jepp, man kan stille opp eller ned livslengde på simmene under innstillinger, og så kan man også huke av for "skru av aldring". Oi, da lærte jeg noe nytt! Var det sånn på Sims 2 også?
Zarabi Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2011 Jepp, man kan stille opp eller ned livslengde på simmene under innstillinger, og så kan man også huke av for "skru av aldring". Men jeg får ikke regulert min...den er fryst, avslått..el..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå