Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg The sims tre og tilleggspakken reiselyst. Jeg ønsker å gjøre noen endringer på instillinger, som f.eks skru av aldringen. Men jeg får ikke endret på den. Den lar seg ikke rikke. Hva kan årsaken til dette være...bug?? Eller er det noe jeg må gjøre??

Videoannonse
Annonse
Gjest Hannee
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg The sims tre og tilleggspakken reiselyst. Jeg ønsker å gjøre noen endringer på instillinger, som f.eks skru av aldringen. Men jeg får ikke endret på den. Den lar seg ikke rikke. Hva kan årsaken til dette være...bug?? Eller er det noe jeg må gjøre??

Trodde ikke det fantes noen funksjon som kan skru av aldringen. Du kan laste ned juksekoder etc. som gjør det. Men selve spillet har ikke en slik funksjon så vidt jeg vet.

Gjest Hannee
Skrevet

Men husker jeg riktig kan du bli veldig flink i hagearbeid og dyrke en blomst som gjør simmene yngre.

Skrevet

på innstillinger er det jo noe som heter det...

Gjest Blubberella
Skrevet

på innstillinger er det jo noe som heter det...

Jepp, man kan stille opp eller ned livslengde på simmene under innstillinger, og så kan man også huke av for "skru av aldring".

Gjest Hannee
Skrevet

Jepp, man kan stille opp eller ned livslengde på simmene under innstillinger, og så kan man også huke av for "skru av aldring".

Oi, da lærte jeg noe nytt! Var det sånn på Sims 2 også?

Skrevet

Men jeg får ikke regulert min...den er fryst, avslått..el..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...