Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer rett og slett på når det er forsent å begynne å danse hiphop.

Dere kommer kanskje til å svare aldri, men jeg mener helt ærlig?

Når blir det for vanskelig å lære, og når blir kordinasjonen for dårlig?

Og hvor kan man gå ett sted med folk litt opp i årene? (20+)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri for sent å danse! Vet ikke hvor gammel du er, men egentlig å spiller det ingen rolle.

Det handler veldig mye om trening, og når du trener holder du deg også i form, som igjen gjør at du får en smidighet, kordinasjon og utholdenhet som også er bra for helsen.

Det er mange treningsentre som tilbyr dansetimer.. Kanskje ikke så mye hip hop , men mange andre spennende dansestiler. Jeg kan anbefale Zumba, som er en kombinasjon av latinske rytmer med innslag av mange andre stiler.

Tilbudene kan variere fra sted til sted, men alder er ingen hindring. Det finnes mange dansestudior, hvor flere har klasser for de over 20 + , men som sagt vet ikke hvor du bor/ bor i nærheten av så JEG kan ikke si noe nærmere om ulike sentre.

Lykke til!

Skrevet

Det kommer vel an på hvilket nivå du vil opp i :) Hvis du "bare" vil danse for gøy er det vel aldri for seint. Vil du derimot bli skikkelig, skikkelig god er jo det lettere for de som begynner når de er små.

Jeg har akkurat begynt å danse selv (riktignok en annen gren) og jeg er 26! Så man må gjøre som man vil :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Da stoler jeg på at det er greit å begynne nå, selv om jeg har passert 20.

Har danset litt zumba, men vil gjerne gå ett sted hvor jeg kan lære hip hop ordentlig :)

Skrevet (endret)

Takk for svar :)

Da stoler jeg på at det er greit å begynne nå, selv om jeg har passert 20.

Har danset litt zumba, men vil gjerne gå ett sted hvor jeg kan lære hip hop ordentlig :)

Hip Hop er veldig gøy, og ikke minst fin terapi hvis du har en dårlig dag foreksempel. For da kan du frigjøre litt stress/negative tanker gjennom dans. Veldig deilig! Anbefaler å ta kontakt med dansestudior hvor enn du bor. Hør med dem om de tilbyr dansetimer til oss som er eldre enn 20 år.

Endret av Miss Violet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...