Hariette Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Hei Vi legger hvite glass-mosaikk fliser på kjøkkenet og vurderer hvite fuger, men har akkurta fått et tips om at det er umulig å holde rent og hvitt. Vi ble anbefalt lysegrå! Er det noen som har hvit fugemasse og har problemer med det? Eller ikke problemer? Alle råd mottas med takk -H-
Cookiemonster Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har hvite fliser med hvite fuger... Ingen problem å holde det rent. Å i tillegg syns jeg det er pent :gjeiper:
Gjest Lille-pus Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Fugerer fint hos meg Men, hadde jeg hatt mosaikk bak stekovnen slik at den ble utsatt for stekesprut og stekefett så tror jeg nok ikke jeg ville hatt helt hvite fuger nei.
Hariette Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2011 Hvor lenge har dere hatt de hvite fugene? Ser for meg at det kan bli verre over tid..!
Gjest Lille-pus Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 3 år, og like fine Vel og merke så er mosaikken og de hvite fugene over benken med vask. Lite søle-arbeid og ingen stek-os eller oljesprut i det området. Koketopp og stekovn er på egen separatstående kjøkkenøy.
sequin Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 våres er helt fine og ikke noe problem med å rengjøre det de er snart 7år gamle
Hariette Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2011 Det ble grå fuger! Veldig fint det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå