Gå til innhold

Tips til bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi gifter oss i september i år<3 kom gjerne med tips for hva man bør ha i et bryllup. hvor mye vin tror du det er nødvendig med til 100 gjester, hvor mye øl?(gjør oppmerksom på at det er 70 voksne gjester og 30 barn ca) hva var ditt bryllupsbudsjett og hvor mange gjester hadde dere? hva savnet du i de bryllup du har vært i? og hva er best av sjokolade og vanilje? klemmer=)

Endret av gunnimor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

60-70 flasker vin, 5 kasser øl. Har du husket på musikk? Det setter jeg pris på i bryllup. God musikk og et godt dansegulv.

Skrevet

Vi har et budsjett på 110000 kr, men regner ikke med at det blir så mye. Har invitert 49 gjester, så langt ser det ut til at 44 kommer.

Aner ikke ift vin siden vi må kjøpe av stedet hvor vielse og fest skal holdes.

Liker både sjokolade og vanilje, men ville kanskje valgt sjokolade. Kommer veldig an på hva det gjelder. ;)

Hva man bør ha i et bryllup er veldig individuelt, for oss var det viktig å ha god mat (4 retter), live-musikk, fotograf, trompetist osv. Brudekjolen derimot kostet 1000 kr, rett og slett fordi vi (eller jeg) synes det er viktigere å bruke penger på gjestene. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi har et budsjett på 110000 kr, men regner ikke med at det blir så mye. Har invitert 49 gjester, så langt ser det ut til at 44 kommer.

Aner ikke ift vin siden vi må kjøpe av stedet hvor vielse og fest skal holdes.

Liker både sjokolade og vanilje, men ville kanskje valgt sjokolade. Kommer veldig an på hva det gjelder. ;)

Hva man bør ha i et bryllup er veldig individuelt, for oss var det viktig å ha god mat (4 retter), live-musikk, fotograf, trompetist osv. Brudekjolen derimot kostet 1000 kr, rett og slett fordi vi (eller jeg) synes det er viktigere å bruke penger på gjestene. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

er enig, live musikk er viktig syntes jeg=) vi har 100 000 i budsjett til festen og jeg må vel heller inrømme at jeg har brent bort 13 000 på brudekjole=S Men der igjen så var lokalet kjempe rimelig til å være så stort=) jeg tenker på vanilje eller sjokoladefyll i kaken=) kanskje med innslag av jordbær eller bringebær=)

det viktigste er jo at gjestene har det kjekt og at alle blir mett og fornøyd=)

Skrevet

60-70 flasker vin, 5 kasser øl. Har du husket på musikk? Det setter jeg pris på i bryllup. God musikk og et godt dansegulv.

dæven det er såpass mye vin altså, har tenkt og regnet på det opp og ned i mente nå lenge og kommer frem til nesten det samme. det høres jo så mye ut, men det er jo egentlig ikke det=p

har husket på musikk både live danserock og dj til festen=) håper bare at dansegulvet er godt nok for de danselystne gjestene=D

Skrevet

Det var i hvertfall det antallet vi brukte. Men Vinmonopolet lar deg levere tilbake det du ikke har åpnet. Tror vi kjøpte inn 100 flasker for å være sikker. Dessuten går det noen flasker med musserende til velkomstdrikk hvis dere skal ha det. 15 flasker holdt akkurat. Vi hadde sprit i baren også og det har jo litt innvirkning på tallene. Det gikk mye i drinker utover kvelden

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...