AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Har noen erfaring med å ha med katt i båt her? Har noen venner som har med seg katten sin og det går utrolig bra. Den stortrives med å være med på fiske og utforsker hver øy de er på. Nå har den vært med siden den var kattunge så det kan nok hjelpe litt. Den har do og faste soveplasser. Virker ikke redd, men heller som den trives. Har tenkt litt på om jeg skal prøve en tur med min voksne hannkatt, men er veldig usikker på om han blir redd. Han har kun vært hjemme hos oss siden han var 12 uker med unntak av dyrlegen. Siden han er urolig i bil så tenker jeg at båt sikkert er verre. Noen her som har prøvd det?
la Flaca Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Jada, både gummibåt, seilbåt og motorbåt går bra her. Men det gjelder å passe på så pusen ikke stikker av, stadig nye omgivelser er forvirrende. Ellers syns jeg det er like kjekt å ha med katt i båt som hund.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 jepp. har det vært mye bølger har det hendt at de har blitt så redd at de har tisset seg ut, men som regel går det helt fint. jeg prøver så godt jeg kan å roe dem ned hvis de er redde, ofte hjelper det å ta dem ut av reiseburet, men er det en åpen båt er jo ikke det en god ide. som regel roer de seg ned etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Dette er en forholdsvis stor båt. Han får plass til doen sin og flere steder han kan ligge. Har dere hatt med dere voksne katter for første gang?
la Flaca Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Da ville jeg hatt han løs i båten ihvertfall, mye bedre det enn å bruke reiseburet. Har ikke hatt med voksen katt i båt første gang nei, men båtsesongen er jo ikke sååå lang så sommeren etter er det egentlig ganske nytt for dem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå