Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en dør i leiligheten din kunne ledet inn direkte inn til en hvilken som helst by i verden, hvilken ville du valgt? Altså at du når som helst kunne spasere rett ut i den byen og tilbake igjen. Jeg har ofte lekt med den tanken når jeg er ute på lange, slitsomme reiser. Hvor kjekt hadde det ikke vært med en slik dør i heimen. Ned med dørklinken, og på andre siden befinner seg...?

De fleste av mine favorittbyer er i Europa, men disse er såpass enkelt å komme seg til at jeg kanskje ville valgt en by litt lenger borte. Tror kanskje jeg ender på New York, siden byen både er en lang flytur unna, og den har så mye å by på at man vanskelig kan gå lei. Stikke rett fra jobb og ut på en shoppingtur eller et Broadwayshow på kvelden, det hadde vært noe ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, morsom post! En sånn dør hadde vært kjekt å ha ja! Må det være en by? Eller kunne det vært på en nydelig sandstrand på Filippinene og? Hvis jeg skal bort, føler jeg heller det skulle vært for å komme meg vekk fra maset i byene, og slappe av ute i naturen. Et sted det er varmt og deilig, og et turkist hav å ta en svømmetur i. Mmm.. Ja, det hadde gjort seg! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, morsom post! En sånn dør hadde vært kjekt å ha ja! Må det være en by? Eller kunne det vært på en nydelig sandstrand på Filippinene og? Hvis jeg skal bort, føler jeg heller det skulle vært for å komme meg vekk fra maset i byene, og slappe av ute i naturen. Et sted det er varmt og deilig, og et turkist hav å ta en svømmetur i. Mmm.. Ja, det hadde gjort seg! :jepp:

Kan forsåvidt være hvor som helst. Hadde betalt godt om det gikk an å få kjøpt seg en sånn dør. En svingdør til verden hadde gjort seg. Men man måtte valgt sted med omhu. Jeg føler at en del steder som er magiske på ferie, ville mistet glansen om man kunne gått dit når som helst. Hadde likevel ikke hatt noe mot at en sånn dør ble oppfunnet. Eller en heis, der man kunne trykke på knappen for valgt reisemål. Spørs om ikke mange steder her hjemme hadde blitt avfolket utenom arbeidstid da, hehe. Men er jo mange fine plasser her hjemme også, selvsagt.

Skrevet

Selv om New York frister er det nok Nelson, NZ, som ville gått av med seieren.

Skrevet

Tokyo!

• Liker 1
Skrevet

Stemmer nok også for New York fordi det er langt borte, og det er et sted man kan besøke gang på gang - og innmari kjekt å stikke ut dit for en middag, show eller bare shoppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...