Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale en god mineral foundation ? Har brukt id sin men synes ikke den er så bra som alle sier, blir grå og matt i huden av den.... Har lyst å prøve noe nytt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Everyday Minerals. Har sett en del som sier at de får kviser av den. Jeg har ikke merka noe, og jeg har problemhud :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i Jane Iredale! Huden min var for sensitiv for ID, i tillegg ble den for "pudrete" på huden for min smak.

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale Hissyfit saving face mineral foundation, den er veldig fin til alle hudtyper, vannfast og inneholder høy solfaktor.

Skrevet

Terre d'oc er absolutt å anbefale! Den er organisk og økologisk,og du aner ikke hvor mange komplementer jeg har fått for huden min. Det eneste minuset at svette og vann skyller det bort, men for meg er det bare en bekreftelse på at det ikke inneholder allverdens møkkaingredienser. Etter å ha tidligere brukt glominerals har jeg blitt mye mer fornøyd med terre d'oc sin.

Den kan forresten kjøpes på greenspirit.no

• Liker 1
Skrevet

Sverger til Everyday Minerals! Brukt den i mange år nå, strålende fornøyd og huden min elsker produktene. :)

Skrevet

Tikei! Mye bedre enn ID, uten tvil. :)

Skrevet

Jeg brukte ID tidligere, men fikk etterhvert store porer i kinnene pga. bismuth (en ingrediens som brukes i minaralsminke) Gikk over til Tikei mineral sminke, som er uten bismuth) og er kjempefornøyd! Mye billigere er også. fås kjøpt på tikei.se :)

Skrevet

Noen som kan anbefale en god mineral foundation ? Har brukt id sin men synes ikke den er så bra som alle sier, blir grå og matt i huden av den.... Har lyst å prøve noe nytt!

Hvilken hudtype har du?:)

det har mye å si for hvilken mineral foundation som passer for deg:)

Hvis du har fet hud med tendens til kviser er Tikei eller EM matte og intensive bra. De dekker samtidig godt, samtidig ser det ut som du ikke har noe på og jevner ut huden din bra.

hvis du har en tørr hudtype er original og semi matte formulaene fra EM veldig bra:) de gir glød og jevner ut hudtonen godt.

men det kan være at du passer tikei også, spørs hva du liker. Dette er veldig tørr og matt og passer for meg i t-sonen, der jeg blir veldig blank utover dagen.

I kinnene bruker jeg EM original og semi matte formulaene+ mint concealeren som gir fullstendig dekk til mine veldig røde kinn.

AnonymBruker
Skrevet

Ang Tikei..

Jeg bruker farge medium beige fra Bare Minerals. Hvilken farge bør jeg da kjøpe fra Tikei?

Skrevet

Ang Tikei..

Jeg bruker farge medium beige fra Bare Minerals. Hvilken farge bør jeg da kjøpe fra Tikei?

Søk på tikei.se, der står det en oversikt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sensitiv, kombinert hudtype, men Tikei funker veldig bra på min hud. De har også fine blush og øyenskygger. Mine favoritter er Sunrise og bronzer, samt mocca, java og serenity i øyenskygger. De er svagt skimrende. Dette ble rene reklamen for Tikei, men det er seriøst noe av det beste (og billigste) er har vært borti i mineralsminke. Rask levering har de også, har ingenting å utsette på Tikei ;)

Skrevet

Ang Tikei..

Du kan kjøpe prøver på foundationen til 10 kr stk.

Tikei Vs i.d medium beige

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...