Miracl3 Skrevet 11. november 2003 #1 Skrevet 11. november 2003 Jeg fikk aldri pakken fra de og i dag har de satt inn penger på kontoen min. Hva vil det si ?
Gjest care Skrevet 11. november 2003 #2 Skrevet 11. november 2003 Jeg ville sendt dem en mail og spurt :blunke:
Devi Skrevet 11. november 2003 #3 Skrevet 11. november 2003 Kanskje den har blitt borte i posten ? Mail dem og hør, det er bare dem som kan svare på om den er sendt ut fra dem. Er den det må du få sendingsnummeret og ringe posten og purre.
9na Skrevet 11. november 2003 #4 Skrevet 11. november 2003 Det samme skjedde meg nylig. Jeg fikk en mail fra Strawberrynet hvor de beklaget at de ikke hadde varen jeg hadde bestilit, og at pengene de allerede hadde trukket fra kontoen min ville bli satt inn igjen. Men de har ennå ikke blitt satt inn. Så kanskje det er det som har skjedd med deg og, Miracle3? Jeg har bestilt fra dem minst ti ganger før, og alltid fått pakken i løpet av en ukes tid,med prisen på varen skrevet ned og aldri betalt toll, så dette var irriterende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå