idahelenes Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Hei Jeg og kjæresten min skal trekke sørover for litt sol og varme! Jeg trenger litt ferie nå som jeg har jobbet så enormt mye de siste månedene! Har vært veldig vanskelig å få fri( så har ikke kunnet booke før nå), men har nå fått fri 31 mai til 7 juni! Er det noen som har noen forslag til hvor vi kan dra? Vi har sett mye på YR.no, og funnet ut at det skal være veldig bra vær på Mallorca.. Jeg er åpen for alt så lenge det ikke er altfor dyrt, at det er varmt, sol og strand :D Håper virkelig på mange gode forslag, det hadde jeg blitt utrolig glad for!! :D
Gjest Kåre Bråten Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Og dette måtte du bare få sagt på forumet for seksualitet?
Gjest Sobril Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Og dette måtte du bare få sagt på forumet for seksualitet? Spør du meg eller spør du TS? Spør du meg, er svaret: SELVSAGT måtte jeg det Til TS: Jeg var på ferie på Palma i Mallorca for noen år siden. Det er helt grei og behagelig temperatur på denne årstiden, men kan være litt kaldt i sjøen. Altså ikke kaldt som her, men 18-20(?). Det spørs akkurat. Palma by er veldig sjarmerende, og jeg vil absolutt anbefale en tur dit dersom dere skal brenne av en uke. Ikke er det langt å fly heller.
Gjest Consensio Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Og ikke stol på Yr.no Det stemmer jo nesten aldri uansett
gunnimor Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Alanya<3 eller rhodos, men vil anbefale Alanya, der er det flott vær på denne tiden og masse muligheter for aktiviteter og utflukter=D en opplevelse=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå