Gå til innhold

Slik fant jeg min mann :-)

Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei på dere;-)

Nå vil jeg fortelle min historie om hvordan jeg traff min mann.Jeg har ei venninne som er gift med en inder.En dag jeg var der for stod hennes mann og lagde mat på kjøkkenet.Det sydet av herlike krydderdufter,jeg går ut til kokken og sier"Du har ikke en bror i India som ikke er gift?" i en fleipete tone.Han svarer jo og jeg får adressen og telefon nr.Jeg setter meg ned en dag og skriver et kameratslig brev og får et kjempekoslig brev tilbake.Vi fortsetter og skrive med hverandre og kjærligheten begynner å blomstre.Vi prøver å få han til Norege på besøk men får avslag på søknaden via UDI.De prøver å gifte han bort i India gutten nekter og sier at får han ike en norsk kone kan det være det samme med hele giftinga.det har gått nesten 10 år vi har skrevet ringt med jevnlig med hverandre.Plutselig får han turistvisum til Norge,broren sier ikke noe til meg men holder det hemmlig til han kommer.Telefonen ringer hos meg jeg tar telefonen,min vennines mann sier at jeg må ta bussen og besøke dem de har en gave til meg.Jeg sier at jeg kommer selv omjeg er trøtt å sliten etter jobb.Aner ingen ting da han åpner døra og jeg fleiper som vanlig med han,plutselig kommer min brevvenn til syne i gangen.Jeg blir kjempeglad han kommer bort til meg og hilser tårene triller på oss begge to og vi klemmer hverandre.Jeg blir hos min venninne den nattaog vi har så mye å prate om.Etter to dager ser han ikke broren sin han flytter hjem til meg.Vi snakker med advokat og vi kan gifte oss på turistvisumet,og søker senere om oppholdstilatelse og visum.Jeg før min mann i de månedene han må vente.Jeg er slem og snakker norsk til han hele tiden og han ser ut som et spørsmålstegn.etterhvert skjønner han litt og begynner å sakke norsk hjemme.Papirene er i orden og han kan jobbe og gå på norsk kurs.Dagen etter han fikk visum fikk han jobb på et bakeri og der har han nå jobbet i over 3 år.Slik traff jeg min mann og vi tuller med det at det er den skikkelige reisesjekken.icon_smile.gif

hilsen

indianlady:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...