LadyBlue Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Hvordan åpner man? Hvor lang bør den være? Hvor mye snakker man til bruden, om bruden, til brudeparet osv? Andre tanker fra dere som har vært forlovere, hørt forlovertaler eller har fått tale av din forlover som brud...? Hjeeelp
Soon Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Kan ikke så mye om dette - men jeg ville begrenset meg til max 5 minutter iallefall, blir altfor mange lange og kjedelige taler (for gjestene å høre på). Det andre kan jeg ikke svare på
andemor Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Ikke nevn ekser/tidligere flørter! Det gjorde min, og det var litt pinlig.. Ellers er det som nevnt nok i massevis med fem minutter. Jeg synes det er greit med litt sånn tradisjonelt, jeg. Du finner masse tips ved å søke på google. F.eks. dette: http://www.skriventale.dk/bryllupstale-skriv-en-tale-til-bryllup.html (dansk riktignok, men...) Gi litt av deg selv og vis at du setter pris på venninnen din, så tror jeg alle vil synes at du har gitt en fin tale. Lykke til!
Niennas Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Mitt inntrykk er at forlovertalen er mye mer morsommere enn andres taler, da du kan ta opp morsomme ting du har opplevd med bruden. (Like this: Bruden er en av de få jeg vet om som klarer å punktere dekkene sine på vei hjem fra mekanikeren. Not like this: Hihihih, husker du den gangen i Tyrkia? Da vi spiste after eight *le seg ihjel av intern humor). Ellers er det jo vanlig å ønske brudeparet lykke til, fortell gjerne en ting eller to du liker ved dem som et par.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå