Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan betaler man restskatt?

Har ikke fått faktura..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står kontonr og kid nr nederst på selvangivelsen;-)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, det la jeg ikke merke til :)

Skrevet

Hvis restskatten er feil,og man retter opp gjeldsrenter o.l, men fremdeles er skyldig får man ny faktura da??

AnonymBruker
Skrevet

Takk :)

Skrevet

Hvis restskatten er feil,og man retter opp gjeldsrenter o.l, men fremdeles er skyldig får man ny faktura da??

Det vet jeg ikke, men jeg ville tatt kontakt med ligningskontoret og hørt der....

Skrevet

Du får ikke noen "ny foreløpig beregning" etter du har endret. "Ny" regning kommer da selvangivelsen foreligger.

Du kan derimot gjette deg til hvor mye du blir skyldig etter du har ført på fradrag, og betale inn det. Betaler du for mye så vil du få tilbake det da den endelige selvangivelsen foreligger.

AnonymBruker
Skrevet

Du får faktura etter sommerferien. Under 5000 kr betales på en faktura, og dersom du skylder over 5000 deles det i to innbetalinger. Mener forfall er i september og oktober. Ellers kan du bruke kid on kontonr på beregningen som nevnt over her, hvis du vil ha saken ut av verden tidligere.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Hva er betalingsfrist på restskatten?

AnonymBruker
Skrevet

31 mai for å unngå renter. Hvis du betaler en dag senere blir det beregnet renter for perioden helt fra 1. januar!!! så det lønner seg å betale før 31. mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...