angelica100 Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har ikke vært i mange bryllup og vet ikke hva normen er her? Jeg skal bidra med noen ting i bryllupet men vil jo og gi gave. Hvor mye er det vanlig og gi når man er søster til bruden og forlover?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Kommer vel ann på hvor god råd du har.. Men som BÅDE søste og forlover, ville nok JEG lagt 1500-2000 i det...
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Det kommer litt an på din økonomi og kanskje litt hvor søsteren din "legger linjen" for bryllupet. Er det et stort, dyrt og formelt selskap, eller mer en hyggelig familiesammenkomst. Jeg var også forlover hos søstersen, og siden jeg og min kjæreste står hun og ham nær, samt at budsjettet deres ikke var så stort bestemte vi oss for å avtale med de på forhånd om å bistå økonomisk i forkant, og vi avtalte å kjøpe inn alkohol for 5000 kroner. Kanskje ikke den mest spesielle gaven, men jeg tror paret ble veldig glad for å få et mer romslig budsjett til andre ting =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå