Gå til innhold

Endelig blir norske menn kurset i sjekking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endelig har det kommet tilbud til norske menn i de fleste noe større byer i Norge:

http://dating-adventure.com/

Men det var dyrt....hvem gidder å betale kr 6.000 for det??! Er det verdt det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han fyren med det lange håret som gir råd til menn i viedosnutten -

hvor erfaren er han da?

Synes rådet hans om å spørre fremmede "hva jobbe du med" og "hvor jobber du" er nokså frekt. Ikke akkurat small talk-mesteren.

Noen som har vært på slike kurs?

Skrevet (endret)

Endelig har det kommet tilbud til norske menn i de fleste noe større byer i Norge:

Alt disse karene sier finner du gratis på nett.

Totalt ikke verdt pengene.

(Ikke vært på sånnt kursj, men har lest om det før).

Ekkelt å skulle utnytte enslige menn til den graden, 6000 er drøyt. syntes 2000 kunne vært en mer fleksibel og grei pris med tanke på hvor lite de egentlig gjør. Tviler på at disse folkene skatter på dette også.

Ekkel utnyttelse av svake mennesker og svart jobbing til hundre.

Det eneste disse folkene sier er ting man allrede "vet".

Men det er noe med menneskers psyke at, med en gang en "dating guru" sier noe, så betyr det så mye mer, enn hvis en random sier det. Og derfor tror man at det funker bedre ved å gå til hjelp hos disse folka.

Som sagt tidligere, så finnes det jo overflod av denne typen bøker og videoer til salgs på nett, som hvis du er smart, kan finne gratis med torrents.

Endret av Ziegel
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke at det skal være noe stort behov for denslags kurs. Dessuten vil jeg tro at det er lettjente penger for utspekulerte personer som spekulerer i folks usikkerhet.

Tviler på at det vil ha noen særlig effekt på kjønnsmarkedet i ettertid.

Jeg, som kvinne, synes de aller fleste norske menn klarer seg helt utmerket. Jeg er veldig glad for at dere er er såpass avslappet som dere er, de fleste av dere. Det er slitsomt med mannfolk som er veldig pågående og enormt sexfikserte.

Vær dere selv gutter, dere er best i verden. :)

• Liker 2
Skrevet

Glad det finnes uendelig mye bedre ressurset på dette området enn han fjotten der!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han fyren med det lange håret som gir råd til menn i viedosnutten -

hvor erfaren er han da?

Synes rådet hans om å spørre fremmede "hva jobbe du med" og "hvor jobber du" er nokså frekt. Ikke akkurat small talk-mesteren.

Noen som har vært på slike kurs?

Synes ikke de rådene var noe særlige gode. Enig i at det finnes en haug med snutter på internett som er mye mye bedre!

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke at det skal være noe stort behov for denslags kurs.

Nei, du er jo jente.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er jo jente.

hva venter du så på? Betal kr 6.000 for noe enhver med sunn fornuft kan fortelle deg hvor som helst :)

Skrevet

hva venter du så på? Betal kr 6.000 for noe enhver med sunn fornuft kan fortelle deg hvor som helst :)

Hva venter så du på? Start et kurs da vel, siden du tror du kan konkurrere.

Gjest MorAase
Skrevet

Det var da en fin forrettningside. Noe tvilsom rent moralsk, men definitivt innbringende.

Skrevet (endret)

Jeg synes opplegget i seg selv er bra, da jeg vet at mange gutter/menn sliter med selvtilliten sin når det kommer til jenter. Men det jeg reagerer på er den høye prisen, bokstavelig talt, vi gutta må betale for å lære oss "kunsten" for å bli bedre kjent med jenter.

40.000 kr for et par uker med kurs?? Give med a fuc.... break!

Et alternativ ville vært å hatt et par timer med en god psykolog slik at han/hun kan hjelpe deg med å "finne deg selv" igjen, få en bedre selvfølelse.

I tillegg kan man låne et par bøker om hvordan man kan få bedre selvfølelse på biblioteket. Dette er gratis!

Har man enda litt tid til overs er det bare å hive seg på youtube, her er nemlig alt gratis. Søk på dating advice, dating tips, osv. Er mange som er dyktige på nett.

Her er noen dyktige folk som gir deg tips gratis:

Han første her har en litt merkelig aksent, men se bort i fra det. Han er veldig dyktig, og gir deg masse råd i ulike situasjoner. Han har mange videoer.

Disse to gir deg tips og råd om dating. Nyttig informasjon.

Han siste karen her er bare vittig.. Se hele klippet.

Nå har jeg spart dere 6000 kr! Enjoy. ;)

Endret av per78
Skrevet

Nå har jeg spart dere 6000 kr! Enjoy. ;)

Det finnes tusenvis av treningsbøker og videoer også, men folk betaler for treningen for det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe kurs for damer i "hvordan å bli sjekka opp"?

Jeg mener .. Det kreves jo to parter for å få det til.

Det enkleste hadde vel vært at kurset for menn "hvordan å sjekke opp damer" hadde blitt avholdt sammen med kurset "hvordan å bli sjekka opp". Så hadde det kansje kommet noe godt ut av det. :)

Skrevet

Har ikke det der The game osv. snart blitt oppbrukt da? De dårlige innøvde linjene og triksa der skjønner jeg ikke at noen tør å fremføre. Fort har den utvalgte dama hørt den samme talentløse åpningsreplikken 3 ganger tidligere samme kvelden.

Ellers hadde jeg av prinsipp nektet å ta imot tips fra en kar som ser sånn ut.

Gjest Tidssone
Skrevet

Det skal jo ikke mer enn et smil og et kompliment til for å komme i kontakt med en dame. Så merker en jo kjapt om hun er interessert i videre samtale. Skjønner ikke at man trenger kurs i dette.

Kanskje det heller er behov for å gi et smil og et kompliment uten å ha promille?

Skrevet

Det skal jo ikke mer enn et smil og et kompliment til for å komme i kontakt med en dame. Så merker en jo kjapt om hun er interessert i videre samtale. Skjønner ikke at man trenger kurs i dette.

Kanskje det heller er behov for å gi et smil og et kompliment uten å ha promille?

Kanskje det er behov for å avlære et liv med feministisk propaganda.

Skrevet

Hmm, hvordan mener du? At man lærer hvordan damer virkelig skal/bør behandles, kontra "feillæringen" man har fått inn fra barnsben av? Hva består den progandaen av da?

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Uhm. Var innlegget mitt feministisk popaganda?

• Liker 1
Skrevet

Hmm, hvordan mener du? At man lærer hvordan damer virkelig skal/bør behandles, kontra "feillæringen" man har fått inn fra barnsben av? Hva består den progandaen av da?

Vel, vi har dette pisset med at jenter skal behandles med så utrolig mye respekt, at man ikke skal røre dem omtrent uten skriftlig samtykke, at man må være snill og aseksuell osv osv.

Jeg kjenner mange som behandler jenter som om de skulle være guder. De legger seg helt flate for alt de sier, er enige i alt, stiller opp til alle døgnets tider osv. Det er slik de tror jenter skal behandles. Og de blir behandlet som dritt tilbake.

Dette er guttene som melder seg på kurs og som behøver opplæring.

Skrevet

Vel, vi har dette pisset med at jenter skal behandles med så utrolig mye respekt, at man ikke skal røre dem omtrent uten skriftlig samtykke, at man må være snill og aseksuell osv osv.

Jeg kjenner mange som behandler jenter som om de skulle være guder. De legger seg helt flate for alt de sier, er enige i alt, stiller opp til alle døgnets tider osv. Det er slik de tror jenter skal behandles. Og de blir behandlet som dritt tilbake.

Dette er guttene som melder seg på kurs og som behøver opplæring.

Hmmm, kanskje man har fått litt ulik "læring" gjennom årene da :vetikke: Jeg kan ikke si jeg har blitt utsatt for den "feillæringa" der. Men respekt,samtykke og snill vil jeg jo si man skal gi/ha/å være. Det er ikke dermed sagt man skal være en kjedelig fjott som gir jenta 0% utfordringer fra A-Å da.

Litt skeptisk til om det ikke bare blir en ny form for "feillæring" på de kursene der. Fra et ytterpunkt til et annet lissom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...