Gå til innhold

LITT alkohol før date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Haha, var jeg i fare for å bli alkoholiker ville jeg vel ikke spurte her først ;P Det er min første date på maaange år, so shoot me :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Håpløs

Alkoholiker er man først når alkoholen går utover jobb, familie venner eller helse, og alkoholikere drikker ikke bare ett glass, men hele flaska, så TS kan nok ta det helt med ro. Folk her er helt hysteriske jo. Dumpe en date bare fordi hun har tatt seg et glass vin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Yikes! Det er snakk om ett glass eller to før en date, ikke å møte opp Bacardi-full til et jobbintervju!

TS, ta et glass, ro ned nervene og kos deg på daten (som sikkert er i gang nå..)! :D

Hilsen henne som fint kan sitte alene hjemme på en hverdag og drikke et glass vin (og sikkert etter KG standard er et fortapt fyllasvin).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, det er kun i Norge dette her kan bli en problemstilling. Å ta seg et glass vin når man sminker seg til en date gjør en knapt til en selvhatende alkoholiker som ikke tør å være seg selv. Jeg er også et fortapt fyllasvin som kan finne på å ta meg et glass vin MIDT i uken. Trist men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen venninner som blir brisen på små mengder alkohol. De færreste blir synlig beruset av litt alkohol, mens noen blir det. Vi som svarer kan ikke vite hvordan TS reagerer. Jeg trodde også av TS skulle på en date der de skulle drikke alkohol, og det å da bli fort full/synlid beruset fordi man hadde tatt et par glass på forhånd er ikke supersjarmerende.

For øvrig er jeg svært forsiktig med å anbefale folk å drikke alkohol, uten at jeg vet noe mer. Muligens fordi jeg har mange dårlige erfaringer knyttet til alkoholdrikking i nær familie. Jeg er ikke avholds, og kan godt ta et glass midt i uka, men jeg er forsiktig, og anbefaler også andre å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt håper at en cider før daten gjorde at TS fikk roet nervene litt, og jeg håper daten gikk bra :)

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har drukket et par cieder før en date før. Nok til å roe nervene litt, og ikke følt meg beruset. Daten gikk bra den, og jeg kan garantere at daten min ikke merket noe på verken oppførsel eller ånde, da jeg var veldig nøye på å pusse tenner og bruke munnskyllevann før jeg dro.

Så jeg synes det er greit å drikke LITT bare for å slappe litt mer av, men å dukke synlig beruset opp på en date er det ultimate turn-off! Det er heller ikke særlig smart å drikke litt hver gang man skal treffes, eller at det skjer noe man er nervøs for, det kan fort bli en vond sirkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg drikker nesten aldri alkohol, og jeg hadde ikke brydd meg døyten om min date hadde drukket et glass eller noe på forhånd.

Må da få lov til å sitte der og nippe til et eller annet, om det så skulle vært øl, rødvin eller hvitvin.

SÅNN, nå skal jeg ut og jogge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...