AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Jeg skal på date i kveld, og er en smule nervøs.. Men blir alltid mer avlslappet når det er litt alkohol med i bildet. Er det helt teit å ta seg et glass vin eller to før en date? Vil det merkes på ånden??
Gompetroll Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Dårlig ånde er fy fy , om det er tobakk eller alkohol. Om du føler du trenger et glass , bør du passe på å ikke bli særelig synlig beruset , det er turn off. Jenta er kansje like nervøs som du ! La heller vær og vær deg selv heller , då står du vertfall frem som erlig , ingen liker å bli kjent med noen og tro denne personen er perfekt , neste gang møtes er personen andeledes . ikke kult
Marry Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 jeg vil også på date =/ Ta heller et glass vin på daten!
Gjest Blokkolokko Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 ETT glass vin skader da ikke, men IKKE drikk øl. Det er en ånde som jeg haater når jeg ikke har drukket det selv. ville nok helst latt være å drikke noe som helst alkohol, men hvis du absolutt "må" så hadde jeg nok tatt meg ett glass hvitvin. Ikke rødvin, da får du rødlige tenner, og munnskyllevann gjør det rødlige/rosa helt SVART! Lover! Been there, done that Ta dere heller ett glass vin i lag når dere allerede er ute? 1
Grønt blad Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Styr unna alkohol før daten. Er du synlig beruset eller blir fort full under daten er det turn off, mye bedre at du er litt nervøs på daten. Ta heller et glass vin på daten
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Litt ja, og da mener jeg litt! Som i en flaskekork eller noe
Gjest Blokkolokko Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Jeg, TS, er by the way JENTE ;D Står fortsatt ved svaret mitt
Grønt blad Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Jeg, TS, er by the way JENTE ;D Jeg tror fortsatt det er best å stå over alkoholen før daten og heller ta et glass vin eller en øl på daten. Helt greit å være litt nervøs før en date, og jeg har ennå til gode å møte en mann som synes synlig berusede jenter er mer tiltrekkende enn edru og litt nervøse jenter.
MissStiles Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Vent heller med å ta et glass vin sammen med daten din!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 Jeg ser ikke at det kan være noen sak, så fremt du holder deg til kun ett glass eller to.
CocoPiaf Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Jeg ville kanskje ha tatt meg en cider før daten! Synes det hjelper på nervene..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Vi skal ikke ut å spise, det er ikke en sånn date ;P Mulig det blir en cider først gitt! Haha TS
Gjest Sobril Skrevet 27. mai 2011 #14 Skrevet 27. mai 2011 Merker man garantert på ånden. Personlig kunne jeg ikke tenke meg å drikke før jeg skal snakke med noen jeg ikke kjenner. Halvveis i glasset blir jeg nemlig veeeldig skravlete og litt bortenfor meg selv.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #15 Skrevet 27. mai 2011 Jeg tar nesten alltid et glass vin eller lignende før jeg skal på første date, og ser ikke akkuratt noe problem med det. Som regel tar man jo 1-3 glass sammen etterpå så da er det jo greit å ha "varmet" opp litt. Skjønner ikke hva folk mener med at det merkes på ånden, man får jo ikke noe dårlig ånde av vin. Ta deg et glass du!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #16 Skrevet 27. mai 2011 Jeg vil mye heller ha en nervøs date, enn en alkoholpåvirket en.
Inx Skrevet 27. mai 2011 #17 Skrevet 27. mai 2011 Ha med lommelerke med sterk sprit, er daten skuffende så er det god trøst i den også... Eldgammelt jungeltrick.
waco Skrevet 27. mai 2011 #18 Skrevet 27. mai 2011 Jeg ville trodd at en jente som måtte drikke alkohol før en date også drikker alkohol før en mengde andre vanskelige ting. Etterhvert må man "bare ta et glass" før man skal på jobbintervju. Så må man bare "ta en cider" før man skal ringe noen og man har utsatt samtalen i evigheter. Så blir det "bare en liten drink" før man skal gå ut og møte på folk. Så blir det bare en "kald en" for å slappe av. Og så går det videre.
Gjest Blokkolokko Skrevet 27. mai 2011 #19 Skrevet 27. mai 2011 Jeg ville trodd at en jente som måtte drikke alkohol før en date også drikker alkohol før en mengde andre vanskelige ting. Etterhvert må man "bare ta et glass" før man skal på jobbintervju. Så må man bare "ta en cider" før man skal ringe noen og man har utsatt samtalen i evigheter. Så blir det "bare en liten drink" før man skal gå ut og møte på folk. Så blir det bare en "kald en" for å slappe av. Og så går det videre. Det er da kanskje å ta litt for hardt i? :gjeiper: Hun skjuler iallefall ikke at hun tar seg ett glass (hvis hun gjør det), og da er det jo ikke det samme som å være alkoholiker? 1
waco Skrevet 27. mai 2011 #20 Skrevet 27. mai 2011 Jeg vet ikke. Jeg definerer en alkis som en som må drikke for å være seg selv og slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå