AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #21 Skrevet 27. mai 2011 han bestemmerskjøl da herregud hadde kjersten min bestemt hva jeg skulle gjort og ikke gjort hadde jeg slått opp med hu serriøst lissm
Optimist6 Skrevet 27. mai 2011 #22 Skrevet 27. mai 2011 jeg har idè, du kan også skinne deg selv, da får han vite hvordan det føles da tror jeg prob. løser seg og han vil ikke gjøre det igjen. Gode idè ? 2
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2011 #23 Skrevet 27. mai 2011 Jeg hadde skjønt det om han hadde farga håret knall-grønt eller gjort noe slikt. Hvorfor hadde dèt vært annerledes? For henne er skallet hode kanskje verre enn lengre, knallgrønt hår. Jeg sier ikke at TS reagerer riktig altså. Jeg foretrekker selv at fyren min har litt lengde på håret, men om han vil klippe seg, så må han bare gjøre det. Jeg lar han vite hvor fin jeg synes han er med lengden jeg foretrekker, og han foretrekker den selv også heldigvis. Men om sommeren synes han det er deiligere med kort hår, så da klipper han det. Jeg ville tenkt på hva kjæresten min syntes før jeg klippet meg. Valget er mitt, men hans mening ville jeg satt pris på. Og hvis han synes jeg er flott med langt hår og tror det ville blitt kjempefiasko med kort hår, så ville jeg kanskje tenkt meg om en ekstra gang før jeg klippet meg. Men vil jeg klippe, så gjør jeg det. Punktum.
cellar Skrevet 27. mai 2011 #24 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har også sagt til kjæresten min, at hvis han skinner seg, sååå..... Kan ikke forestille meg at han kler det, men hvis han skulle gjøre det hadde jeg ikke blitt sur for det. Bare litt furt i ti minutter Jeg har selv hatt en frisyre som han alldeles ikke likte, og bruker klær han alldeles ikke liker, men vi er nå sammen og snakker sammen enda 1
Gjest Katten. Skrevet 27. mai 2011 #25 Skrevet 27. mai 2011 Which reminds me, på tide å skinne meg på nytt igjen.
CocoPiaf Skrevet 27. mai 2011 #26 Skrevet 27. mai 2011 Beklager, men dette må være det dummeste jeg noen gang har lest! 1
chikako Skrevet 27. mai 2011 #27 Skrevet 27. mai 2011 Kjæresten min ser rimelig tåpelig ut når han har barbert seg, men det er bare hår. Det vokser ut igjen, ganske fort til og med. Et par uker med kort hår klarer du, ts.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2011 #28 Skrevet 27. mai 2011 Jeg liker å gå slik konen min vil at jeg skal ha det. Hadde jeg ikke delt livet med noen, så hadde jeg hatt alt fra kort til halvlangt hår, alt ettersom. Så klart jeg må like sveisen og fargen på håret. Hun liker det nokså kort, farget svart med gule/hvite striper .. funker for meg og for hun *hehe* ;P Det er jo litt det at man skal gjøre det beste av 2 verdener i et forhold, og TS er inne på noe. Tror ikke TS mener å diktere kjæresten sin på noen som helst måte, men ble skuffet da han ikke diskuterte dette med henne på forhånd. Men synes at TS ikke skal bli sur, og slutte å hinte om hva hun ikke liker. Si det rett ut! Take it or leave it.
Havbris Skrevet 27. mai 2011 #29 Skrevet 27. mai 2011 Kjære vene - jeg håper du tuller TS. Mener du virkelig at dette er respektløst og at han skal måtte tilgis av deg for dette? I tillegg til at han skal prøve å skjønne hvorfor du ikke svarer ham? Du må selvfølgelig kunne synes at han ikke er så fin på hodet nå - men du beskriver det jo som om det slo grunnen under fundamentet for forholdet. Dette burde være en wake-up-call for ham (hvis han i det hele tatt blir fortalt hva han har gjort galt) 1
Gjest Doh Skrevet 27. mai 2011 #30 Skrevet 27. mai 2011 Hehe, må jo bare le litt. Må han spørre deg før han kjøper klær også? Gjelder samme regler for deg? Nei, du får glemme det og heller si at du syns han er finere med lenger hår og håper at han vil la det gro igjen
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #31 Skrevet 27. mai 2011 Ta deg sammen. Han bestemmer over eget utseende.
Gjesten Skrevet 27. mai 2011 #32 Skrevet 27. mai 2011 Dette er en tull, ikke sant? Jeg klarer ikke helt tro på at du mener dette alvorlig, TS. Det er i så fall helt villt.
Gjest Katee Skrevet 27. mai 2011 #33 Skrevet 27. mai 2011 Jeg håper den du måtte ende opp med på dine gamle dager blir skalla (helst over natta) og at han får en medalje for å holde ut med slik toskeskap
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #34 Skrevet 27. mai 2011 Stakkars mann, som ikke en gang får lov til å selv bestemme over egen kropp. Håper han innser hvor eiesyk du er og finner seg ei skikkelig jente!
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2011 #35 Skrevet 27. mai 2011 En kan hinte om at man kanskje skulle gå til anskaffelse av en såkalt «permanent hårerstatning», parykk i dag lages på en annen måte enn før, og er ikke løse.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. mai 2011 #36 Skrevet 27. mai 2011 Tenk så heldige dere er dersom klipping av hår er det største problemet i forholdet deres 3
Hankjønn Skrevet 27. mai 2011 #37 Skrevet 27. mai 2011 Trolletråde eller tragisk tråd, ett av to. Kjæresten min liker heller ikke at jeg skinner meg, så gjør det kun en gang om sommeren, da jeg ikke trenger mer. Men hjelpe meg så behagelig og praktisk frisyre det er!
ini Skrevet 27. mai 2011 #38 Skrevet 27. mai 2011 For å si det sånn: Det var HANS hode han skinnet. Ikke ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå