Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ahr prøvd å søke litt på nett, men blir ikke helt klok. Det eneste jeg har funnet ut at det tar cirka èn time og koster rundt 60 kr.

Men- er det noen som vet hvor ofte ferja går fra Split og til Hvar by, vi er i Split ca kl 11 på en torsdag.

Er det noen som har vært der og har tips til resturanter, utesteder, "strender" eller hva vi bør gjøre/se?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har vært begge stedene - nyyydelig!! Kan også anbefale Brac og Makarska på det varmeste. Vi tok ferje fra Makarska, ikke split, men på denne siden http://www.hvarinfo.com/hvar-ferries/ skal du nok finne noe! :)

Hvar var jeg kun på dagstur til - ruslet rundt i de sjarmerende gatene på øya, spiste kun is og en liten lunsj da jeg var der. Men tror igrunn det som er av spisesteder der skal være bra. Hvar sees på som litt eksklusivt - veldig mye "kjendiser" som legger til med båtene sine her. Så kvaliteten på mat pleier være god.

Skrevet

På jadrolinja.hr finner du rutetabell. På torsdager i juni går båten fra Split til Stari grad (kl. 11 og utover) kl. 11.00, 14.30, 17.00 og 20.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...